یک چهارچوب شکنی هنرمندانه در گالری «هنگام» «بشوی اوراق اگر هم درس مایی» | یادی از برخی استادان فرهنگ و ادبیات که در شاعری نیز دستی داشتند «علیرضا طبایی» راهی خانه ابدی شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) «جشن مهر سینما» در خراسان‌رضوی موسم قدرشناسی از هنرمندان سینمایی استان است «نظم» جشنواره فیلم زوریخ را افتتاحیه می کند «پری صابری» کارگردان تئاتر درگذشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + علت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی سینما صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ دلیل پخش نشدن سریال «سووشون» نرگس آبیار چیست؟  مروری بر ماندگارترین فیلم‌های تاریخ سینما به مناسبت روز ملی سینما سینما زبان مشترک همه ملل است رئیس سازمان سینمایی کشور در مشهد: احداث تعداد سالن‌های سینمایی مناطق محروم کشور را افزایش می‌دهیم شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشهد به کار خود پایان داد+ فیلم حاتمی‌کیا سه‌گانه سینمایی «حضرت موسی (ع)» را می‌سازد | همچنان خبری از سریال «موسی» نیست برخورد قضایی با سحر دولتشاهی، تهیه‌کننده سریال و یک سکوی پخش «ماه عسل»، سریال جدید نوروزی | منوچهر هادی بعد از ۷ سال به تلویزیون می‌آید + عکس
سرخط خبرها

«جشن مهر سینما» در خراسان‌رضوی موسم قدرشناسی از هنرمندان سینمایی استان است

  • کد خبر: ۲۵۰۳۴۵
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
«جشن مهر سینما» در خراسان‌رضوی موسم قدرشناسی از هنرمندان سینمایی استان است
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: جشن مهر سینمای ایران با هدف استقرار عدالت فرهنگی و هنری در کشور، ۴ مهرماه ۱۴۰۳، در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده در خصوص اهمیت و جایگاه این برنامه ملی اظهار کرد: هنرمند را قدر شناسند و بر صدرش نشانند و جز این جایگاهی برای فضیلت هنر نمی‌توان متصور بود. بنا به مثل «حرمت امامزاده به متولی آن است»، ارج و منزلت سینما نیز بنا بر آداب و سلوک متولیان آن است. جشن مهر سینمای ایران، اجرای آیین بزرگداشت و گرامیداشت تلاشگران عرصه فیلم‌سازی و اهالی سینماست تا استمرار پویایی و شادابی فضای سینمای کشور بنا بر اصل عدالت‌محوری در مقوله فرهنگ و هنر کشور تحقق یابد.

وی افزود: بنا بر رسم سه‌ سال اخیر، جشن سینمای مهر ایران در ۳۱ استان کشور در بازه زمانی ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر برگزار می‌شود و برگزیدگان و تجلیل‌شدگان استانی به جشن ملی مهر سینمای ایران در تهران معرفی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در خصوص جشن مهر سینما در خراسان‌رضوی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با سازمان سینمایی کشور، زمان برگزاری جشن مهر سینما در استان ۴ مهرماه تعیین شد.

امیدوارم با تعامل همه متولیان هنر و سینماگران استان، بتوانیم این جشن را با شکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->