نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم

  • کد خبر: ۲۵۰۳۶۳
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم
برانکو ایوانکوویچ معتقد است تیم ملی چین روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی چین دومین شکست متوالی را در انتخابی جام جهانی متحمل شد. چین بعد از شکست ۷ بر صفر مقابل ژاپن در دومین دیدار برابر عربستان ۱۰ نفره در شرایطی که با یک گل پیش افتاده بود، دو بر یک باخت.

با این حال، برانکو گفت در حالی که هشت بازی تا پایان بازی‌های گروه C باقی مانده است، امیدوار است که تیمش در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد و شانس صعود به جام جهانی داشته باشد. این در شرایطی است که هشتگ اخراج برانکو در شبکه اجتماعی Weibo ترند شده است.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا استعفا می‌دهد یا خیر، گفت: نباید این سوال را فقط از من پرسید. ما در بازی اول باخت قابل توجهی داشتیم، اما در بازی دوم بهتر شدیم.  تیم‌های قدری در این گروه هستند و هدف ما رسیدن به جمع چهار تیم برتر است. ما در حال تلاش برای رسیدن به این هدف هستیم، در حالی که هشت بازی باقی مانده است، ما هنوز به مسابقات آینده امیدواریم.  ما به دقت حریفان خود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و برای نتایج بهتر تلاش خواهیم کرد.

دو تیم اول این گروه به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم نیز شانس صعود دارند.

پیپلز دیلی چین در مطلبی با انتقاد از شیوه مربیگری برانکو نوشت: اگر یک ژنرال بی‌کفایت باشد، ارتش خسته می‌شود. ایوانکوویچ از زمانی که در ماه فوریه به جای الکساندر یانکوویچ صربستانی به عنوان سرمربی چین منصوب شد، تنها یکی از شش بازی خود را برده است و دو تساوی و سه شکست به دست آورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->