جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه برای ملاقات با ملی پوشان فوتبال ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور  نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) مصاحبه عجیب گاریدو بعد از انتقال جنجالی پرسپولیس بدون مهاجم خارجی مقابل الاهلی بازی‌های با Var لیگ برتر مشخص شدند
سرخط خبرها

استقبال از مشهدی‌های طلایی پاریس + فیلم

  • کد خبر: ۲۵۰۳۷۷
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
استقبال از مشهدی‌های طلایی پاریس + فیلم
هادی رضایی و مهدی بابادی سرمربی و بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان شب گذشته وارد مشهد شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم استقبال از هادی رضایی و مهدی بابادی سرمربی و بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که موفق به کسب مدال طلای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شده بودند، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و معاونین اداره کل ورزش وجوانان در فروزگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

هشتمین طلای تاریخ والیبال نشسته ایران در ادوار مسابقات پارالمپیک در شرایطی بدست آمد که سرمربی مشهدی تیم ملی پیش از اعزام به این تورنمنت، قول آن را داده بود و این مدال را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده بود. هادی رضایی در حاشیه این مراسم اظهار خوشحالی کرد که یک بار دیگر دست پر به مشهد آمده است.

علوی: از هادی رضایی به بهترین شکل تجلیل خواهد شد

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هادی رضایی یک قهرمان ملی و افتخار برای شهر مشهد است. سید حسین علوی مقدم که در این مراسم حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: امروز در اینجا هستیم تا به پاس قدردانی از افتخار آفرینی و کسب قهرمانی ارزشمند تیم والیبال نشسته کشورمان از هادی رضایی استقبال کنیم. قطعا در زمان و شرایط مناسب به صورت ویژه و در خور شان این قهرمان و افتخار شهر مشهد از او تقدیر و تجلیل خواهد شد.

علوی مقدم عنوان کرد: شورای شهر برنامه‌های مختلفی را برای خدمت رسانی به قشر توان‌یاب دنبال کرده و در بخش ورزشی ما در سال آخر شورا به دستاورد‌های خوبی خواهیم رسید از جمله یک مجموعه ورزشی به روز به نام توانشهر که برای این عزیزان فعال خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->