نتیجه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل| برد بزرگ در امارات ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) مصاحبه عجیب گاریدو بعد از انتقال جنجالی بازی‌های با Var لیگ برتر مشخص شدند عالیشاه اعتراض کرد، رفیعی و امیری سکوت کردند! پخش زنده بازی آلمان و هلند (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین امیدواری دنیامالی به ساخت ورزشگاه جدید ترکیب تیم ملی ایران برابر امارت مشخص شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | ۴ تغییر نسبت به بازی با قرقیزستان! پخش زنده بازی ایران و امارات (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: قهرمانی در روح و خون پرسپولیس است | رقابت بالایی در پرسپولیس وجود دارد وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهر قدس | شرمساری دوباره برای فوتبال ایران؟ + عکس افشای دلیل حذف مهری از لیست نکونام درباره دومین رقابت‌های جام کاراته «هشتمین خورشید» در مشهد| نه‌چندان بین‌المللی! نکونام خوشحال از فشردگی بازی‌ها قلعه حسن خان میزبان پرسپولیس در آسیا پایان داستان مرادمند و استقلال؟ اولین تمرین آخرین یاغی | مهری در پرسپولیس پا به توپ شد حل معمای گریلیش در دستان گواردیولا دلبری رضاییان برای هواداران
سرخط خبرها

بازی‌های با Var لیگ برتر مشخص شدند

  • کد خبر: ۲۵۰۲۶۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
بازی‌های با Var لیگ برتر مشخص شدند
فدراسیون تجهیزات ویدیویی را به سه ورزشگاه می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، همان طور که پیش از این در خبر‌ها داشتیم در حال حاضر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط از سه بازی در هفته می‌توانند از تجهیزات ویدیویی استفاده کنند و اولویت با باشگاه‌هایی خواهد بود که سه دوربین برای استفاده بهتر از Var تهیه کرده اند. در همین راستا باشگاه‌های آلومینیوم، شمس آذر و سپاهان پیش دستی کرده و زودتر ورزشگاه‌های محل میزبانی خود را مجهز به دوربین‌های مورد نظر فدراسیون کردند. از این رو بازی‌های سپاهان با ملوان، شمس آذر با استقلال خوزستان و آلومینیوم با هوادار در هفته چهارم لیگ با تجهیزات ویدیویی برگزار می‌شود.

 این در حالی است که پرسپولیس و استقلال این هفته در لیگ استراحت خواهند کرد و روز دوشنبه هفته بعد در لیگ نخبگان بازی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->