سرمربی «سپهر صدرا»: تیمی جاه‌طلب و با انگیزه‌ هستیم تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی بوکسور ملی‌پوش مشهدی: به دنبال کسب افتخار بیشتری هستم یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت پرسپولیس دوباره به بازار نقل و انتقالات باز می‌گردد؟ برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار با کمک داور ویدئویی (VAR) + لینک تهیه بلیت بازی نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران
سرخط خبرها

یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت

  • کد خبر: ۲۵۰۵۲۷
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال گفت: یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس سوخت.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال، یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس به خاطر حضور نبیل باهویی در کمتر از ۶۰ درصد دقایق دوره حضورش در جمع سرخ‌پوشان سوخت.

باشگاه پرسپولیس مدارک پزشکی مربوط به مصدومیت این بازیکن را برای اخذ تاییدیه ایفمارک به این مرکز ارسال کرده بود، اما مورد تایید ایفمارک قرار نگرفت.

البته به احتمال فراوان روز شنبه یک سهمیه بازیکن خارجی به تمام تیم‌ها اضافه شود تا پرسپولیس باز هم یک سهمیه خارجی دیگر داشته باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->