سرمربی «سپهر صدرا»: تیمی جاه‌طلب و با انگیزه‌ هستیم تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی بوکسور ملی‌پوش مشهدی: به دنبال کسب افتخار بیشتری هستم یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس از دست رفت پرسپولیس دوباره به بازار نقل و انتقالات باز می‌گردد؟ برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار با کمک داور ویدئویی (VAR) + لینک تهیه بلیت بازی نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران
سرخط خبرها

تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی

  • کد خبر: ۲۵۰۵۳۴
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
تیم «سپهر صدرا» نماینده لیگ برتری والیبال مشهد نیازمند حمایت و پشتیانی
مدیرعامل باشگاه سپهر صدرا گفت:‌ بزودی ترکیب تیم و ساختار باشگاه تکمیل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اولین جلسه رسمی تمرین تیم والیبال سپهر صدرا که به عنوان نماینده والیبال استان در لیگ برتر والیبال کشور حضور پیدا خواهد کرد، عصر امروز در سالن مهران مشهد با حضور بازیکنان تیم، کادرفنی و برخی از مسئولین هلدینگ منشور سازه سپهر صدرا مالک این تیم در این تمرین حضور داشتند.

علی سلوکی قائم مقام هلدینگ منشور سازه سپهرصدرا و مدیرعامل باشگاه در خصوص روند آماده سازی تیم پیش از آغاز این رقابت‌ها اظهار کرد: ما کمی دیر شروع کردیم نسبت به سایر تیم‌ها و تا زمانی که شرایط مهیا حضور ما شد، تیم‌های دیگر شاکله اصلی خود را بسته بودند، اما به هر حال ما هم شروع کردیم و تلاش کردیم عملکردی خوب برای آماده سازی تیم داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپهر صدرا ادامه داد: خداروشکر با حضور آقای حسینی در راس کادر فنی افراد خوبی در بخش فنی به ما اضافه شدند و در یارگیری هم با تاکید بر استفاده از بازیکنان بومی فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم اما امیدوارم طی روز‌های آینده با سایر نفراتی که مد نظر کادرفنی است به توافق برسانیم.

وی در پایان عنوان کرد: ما نیاز داریم به حمایت نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف تا بتوانیم به شایستگی و آبرومند در لیگ برتر حاضر شویم و بهترین نتایج را برای مردم مشهد کسب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->