ابعاد جدیدی از قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی دانشگاه تهران از زبان یکی از اقوامش مرد معتاد قتل پسر ۴ ساله همسر موقت خود را انکار کرد + عکس استفاده از ترکیبات گوگردی در تولید قند و نبات اظهارات وزیر کار درباره متناسب‌سازی حقوق، بازنشستگان تأمین‌اجتماعی را نگران کرده است تامین بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا بررسی واکنش مغزی نوزادان با دستگاه پوشیدنی تصویربرداری مغز ۴۰۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی در مشهد مورد بازچرخانی قرار گرفته است پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳) | هشدار نارنجی بارش‌های رگباری و سیلاب دستگیری ۳ جوان کلاهبردار توسط پلیس مشهد | اجرای شگرد قدیمی توسط کلاهبرداران نسل جدید کمبود آمبولانس و استرس همراهان؛ دلایل اصلی درگیری با تکنسین‌های اورژانس سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: خراسان رضوی جزو استان‌هایی با تنش مهاجرتی بالا است چه خوراکی های برای تقویت بدن در فصل پاییز مفید است؟ پیش بینی حذف هپاتیت C تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۴۰ درصد دشت‌ها در خراسان رضوی همچنان با پدیده فرونشست زمین روبه‌رو هستند هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور عسلویه به کنگان با ۹ فوتی و ۳ مصدوم تامین و توزیع واکسن آنفلوانزا در سراسر کشور پلیس راهور برای رعایت نکردن مقررات حمل بار چقدر جریمه در نظر گرفته است؟ ۲ فوتی در پی حادثه قطار باری هرمزگان واژگونی خودرو در بزرگراه سبزوار_ نیشابور ۶ مصدوم بر جای گذاشت
سرخط خبرها

تامین و توزیع واکسن آنفلوانزا در سراسر کشور

  • کد خبر: ۲۵۰۶۱۶
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
تامین و توزیع واکسن آنفلوانزا در سراسر کشور
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از تامین و توزیع واکسن آنفلوانزا در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر غلامحسین صادقیان اظهار کرد: زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوانزا از نیمه شهریور آغاز و تزریق آن بیشتر به سالمندان، زنان باردار و افراد با ضعف ایمنی توصیه می‌شود.

وی افزود: تاکنون یک محموله واکسن آنفلوانزای مصرفی معاونت بهداشتی تحویل این معاونت شده است که به‌صورت رایگان و در مراکز بهداشت به گروه هدف تزریق می‌شود. همچنین محموله‌های بعدی به مرور تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: واکسن آنفلوانزای موردنیاز کشور از دو مسیر تولید داخل و واردات تامین می‌شود که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد واکسن نوع وارداتی از نوع چهار ظرفیتی (هلندی و فرانسوی) تامین شده است.

وی گفت: اولین محموله از این واکسن هفته دوم شهریور توزیع شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->