«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

گسترش خدمات در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهدمقدس در تابستان ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۵۰۶۶۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
گسترش خدمات در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهدمقدس در تابستان ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از ارائه خدمات ویژه به مسافران و زائران در ایام پایانی سفر‌های تابستانی ۱۴۰۳ و همچنینی افزایش رضایتمندی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیزاده در ارتباط با اقدامات این سازمان در تابستان ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات فصل تابستان مسافرین و زائران فرصت کافی برای انجام سفر‌های خود داشتند و تقریبا این سفر‌ها در طول فصل تقسیم‌شده بود، عملا با یک حجم روبه رشد و افزایشی ملایم مسافرین در پایانه‌های مسافربری مشهد مواجه بودیم که بر اساس آن سازمان نیز خدمات خود را به نسبت میزان حضور مسافرین افزایش داد.

وی افزود: البته در تابستان امسال با مناسبت‌هایی خاصی مانند ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین حسینی، شهادت امام رضا (علیه السلام) نیز مواجه بودیم که در این ایام نیز شاهد افزایش حضور زائران در شهر مشهد و درنتیجه در سطح پایانه‌های مسافربری مشهد مقدس بودیم.

علیزاده با بیان اینکه میانگین ورود و خروج مسافر در طی ۵ ماهه ابتدایی امسال حدود ۷۳ هزار مسافر در طی روز بوده، تصریح کرد: این تعداد مسافر به وسیله حدود ۴۱۵۰ وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری به‌صورت روزانه جابه‌جا شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به ادامه ستاد سفر‌های تابستانی گفت: این ستاد همچون سال‌های گذشته فعال و به‌منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین و مسافرین در قالب عناوین مختلف امنیتی و انتظامی، فرهنگی و رسانه‌ای، خدمات شهری و حمل‌ونقلی انجام فعالیت کرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح اسکان ارزان‌قیمت همراه با ارائه خدمات تغذیه‌ای در رستوران این مکان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مسافرین برای ایام تابستان از دیگر کار‌ها برای سفر‌های تابستانی بود. حضور فعال کارکنان سازمان، هماهنگی و ضرورت حضور نیرو‌های ارگان‌ها و نهاد‌های مستقر در پایانه جهت ارائه خدمات بهتر از دیگر برنامه‌های تابستان است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری مشهد بیان کرد: برای رفاه بیشتر زائرین و مسافرین و اتصال سفر‌های برون‌شهری به سفر‌های درون‌شهری در پایانه هماهنگی لازم را به جهت افزایش تعداد خطوط تاکسی و اتوبوس را در پایانه‌های مسافربری در دستور کار قرار گرفت و خدماتی در این راستا ارائه شد.

وی با تأکید بر نظرسنجی از مسافرین خاطرنشان کرد: در نظرسنجی صورت گرفته در ایام تابستان میزان رضایتمندی از خدمات پایانه‌های مسافربری مشهد ۷۵ درصد بود که سعی شده است بااطلاع از نقاط ضعف در خدمات‌رسانی‌های گذشته و رفع این معضلات موجب رضایتمندی بیشتر مراجعین به پایانه‌های مسافربری در ایام تابستان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->