باقری کنی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی شد نشست مشترک سخنگویان قوای سه گانه به میزبانی دولت برگزار شد سفیر ایران در عراق از توافق برای تدوین سند جامع همکاری راهبردی میان تهران- بغداد خبرداد جان باختن ۲ نفر در انفجار تروریستی کویته پاکستان (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) مدودف خطاب به ناتو: صبر روسیه حدی دارد تشکیل ۶۷ پرونده تعزیری در نمایشگاه فروش پاییزه مشهد وزیر دفاع آمریکا: تهدید ایران جدی است و باید آماده باشیم دعوت از ۶ وزیر دولت چهاردهم به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ترکی الفیصل عادی‌سازی روابط با اسرائیل را منوط به تشکیل «کشور فلسطین» دانست پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی کمیسیون امنیت ملی مجلس، مسائل امنیتی جنوب شرق کشور را بررسی خواهد کرد ترامپ: مشکلات آمریکا با ایران و کره شمالی را با تلفن حل می‌کنم ادعای انتخاباتی جدید ترامپ: بیشتر مسائل با ایران را با تماس تلفنی حل خواهم کرد انهدام یک مرکاوای اسرائیلی توسط حزب الله (۲۴ شهریور ۱۴۰۳) معاون اول قوه قضائیه: جلوی تهدیدات ورود اتباع خارجی غیرمجاز گرفته شود حمله با چاقو به رئیس جمهور قمر (کومور) سخنگوی وزارت خارجه: جشن میلاد پیامبر در غزه برگزار خواهد شد اندیشکده‌ها با ارتباط موثر به دولت در تصمیم‌گیری‌ها کمک کنند فضائلی: پزشکیان برای صیانت از وفاق، چارچوب وفاق را شفاف بیان کند عارف: زندان اوین تبدیل به دانشگاه می‌شود حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک شهید و ۱۳ زخمی برجای گذاشت
سرخط خبرها

مدودف خطاب به ناتو: صبر روسیه حدی دارد

  • کد خبر: ۲۵۰۷۲۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
مدودف خطاب به ناتو: صبر روسیه حدی دارد
مقام ارشد روس درباره تشدید تنش جدید از سوی غربی‌ها در جنگ اوکراین هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه روز شنبه هشدار داد که مسکو تاکنون در برابر ناتو صبر نشان داده است، اما ممکن است این صبر تمام شود.

این مقام ارشد روسیه این اظهارنظر را در واکنش به احتمال صدور مجوز حمله اوکراین به خاک روسیه با موشک‌های ساخت آمریکا و انگلیس بیان کرده است.

مدودف در کانال تلگرام خود نوشت: سران غربی و تشکیلات سیاسی آنها که بیش از حد درگیر جنگ شده‌اند، در مورد واکنش روسیه به حملات احتمالی موشکی «در عمق خاک» کشور چه فکر می‌کنند؟ نکته اینجاست؛ روس‌ها در مورد پاسخ دادن با سلاح‌های کشتار جمعی صحبت می‌کنند، اما این کار را انجام نمی‌دهند. به طور کلی، چه کسی به آخرالزمان نیاز دارد؟

وی افزود: هیچ کس واقعاً به یک درگیری هسته‌ای نیاز ندارد؛ این یک داستان بسیار بد با نتیجه بسیار دشوار است. به همین دلیل است که تاکنون تصمیم برای استفاده از سلاح‌های هسته‌ای (غیر استراتژیک یا حتی بیشتر از آن استراتژیک) گرفته نشده است، تصمیم دشوار با عواقب غیرقابل برگشت.

مدودف نوشته است: اگرچه، صادقانه بگویم، پیش نیاز‌های رسمی برای این امر وجود دارد که برای کل جامعه جهانی قابل درک است و با دکترین بازدارندگی هسته‌ای ما سازگار است. همان کورسک مثلا. اما روسیه صبور است. به هر حال، بدیهی است که پاسخ هسته‌ای تصمیمی بسیار دشوار با عواقب غیرقابل برگشت است.

این مقام روس تاکید کرده است: با این حال، آنگلوساکسون‌های پر زرق و برق نمی‌خواهند یک چیز را بپذیرند؛ صبر و شکیبایی بالاخره به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->