انعکاس ویژه اولین نشست خبری پزشکیان در رسانه‌های صهیونیستی از فلسطینیان و مقاومت شریف آنها حمایت خواهیم کرد دریادار سیاری اعلام کرد: پاسخ به شهادت هنیه قطعی است حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به فلسطین اشغالی پزشکیان:‌ مقابل هرآنچه که مردم را اذیت کند می‌ایستیم رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد سامانه تسهیلات ازدواج چه زمانی باز می‌شود؟ سفر قریب الوقوع مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران یمن از موشک شلیک شده به قلب تل‌آویو رونمایی کرد+ ویدئو (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| اولین باری که رهبر انقلاب شعر «علی‌ای همای رحمت» را شنیدند روسیه خواهان کاهش تنش در غزه شد انعکاس نشست خبری رئیس‌جمهور در جهان عرب نشست شورای هماهنگی ترافیک خراسان‌رضوی برگزار شد (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی: ادعاهای ارسال سلاح از ایران به یمن، کذب و اهانت است آیت‌الله علم‌الهدی: آموزش‌وپرورش سرمایه حقیقی کشور است | «توسعه عدالت و کیفیت آموزشی» باید اولویت نخست وزارت آموزش‌وپرورش باشد نتایج یک نظرسنجی تازه؛ ۵۸ درصد آمریکایی‌ها هریس را برنده مناظره می‌دانند نشست خبری رئیس‌جمهور | پزشکیان: جلوی پرونده سازی را می‌گیرم | چاره‌ای جز حل FATF نداریم + عکس و فیلم با شهادت ۲۰ نفر دیگر آمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۲۲۶ تن رسید اسلامی از نمایشگاه جانبی سازمان انرژی اتمی در وین بازدید کرد گروسی اشتیاق خود برای دیدار با مسعود پزشکیان را تکرار کرد سرتیپ حاتمی: جمهوری اسلامی ایران خواهان سیاست صلح‌طلبی بوده است
سرخط خبرها

تاکید صدراعظم آلمان به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه

  • کد خبر: ۲۵۱۰۳۳
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
تاکید صدراعظم آلمان به اعمال تحریم‌ها علیه روسیه
صدراعظم آلمان ابراز اطمینان کرد که کشورش به مدت طولانی با موضوع تحریم‌ها علیه روسیه و مبارزه با دور زدن آنها مقابله خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان پس از سفر به قزاقستان وارد ازبکستان شد و در جمع خبرنگاران گفت: «باید بگویم که ما در حال مذاکره با بسیاری از کشور‌های جهان درباره تحریم‌ها و نحوه جلوگیری از دور زدن آن توسط روسیه هستیم.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، صدراعظم آلمان ادامه داد: «برای ما این یک اصل است و بار‌ها و بار‌ها درباره آن بحث می‌کنیم تا به عملکرد خوب دست یابیم که مانع از دور زدن تحریم‌ها شود.»

وی افزود: «این وظیفه‌ای است که ما در حال پیگیری آن هستیم و برای مدت طولانی با آن مقابله خواهیم کرد. من در این مورد کاملا مطمئن هستم.»

شولتس همچنین خاطرنشان کرد آلمان به توسعه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با کشور‌های آسیای میانه ادامه می‌دهد و افزود: «این یک سیگنال خوب برای آنها است، زیرا در این صورت کار برای استقلال و حاکمیت این کشور‌ها در منطقه برای آنها آسان‌تر خواهد شد و این امر تنها با شرکای خوب امکان پذیر است. آلمان شریک مهمی است.»

روسیه بار‌ها گفته که با فشار تحریم‌های غربی که از چند سال قبل آغاز شده و تا به امروز افزایش یافته، مقابله می‌کند.

مسکو خاطرنشان کرد غرب شجاعت پذیرش شکست تحریم‌ها علیه روسیه را ندارد. در غرب بار‌ها نظراتی مبنی بر بی‌اثر بودن تحریم‌های ضد روسیه مطرح شده است.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که سیاست مهار و تضعیف روسیه، استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم‌ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته پوتین، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون‌ها انسان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->