تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
سرخط خبرها

نامه‌نگاری برای لغو لیگ

  • کد خبر: ۲۵۰۷۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
نامه‌نگاری برای لغو لیگ
شایعه شروع تمرینات تیم‌ها از ۱۶ اردیبهشت در حالی منتشر شده است که سازمان لیگ از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند
تیم‌های لیگ‌برتری از اواسط اردیبهشت قادر خواهند بود تمرینات خود را ضمن درنظرگرفتن پروتکل‌های بهداشتی استارت بزنند. درحالی‌که بیشتر لیگ‌های اروپایی نیز از آغاز تمرینات خود طی روز‌های آینده خبر داده‌اند، احتمالا لیگ‌برتر ایران نیز از اواسط ماه آینده طبق تدابیر بهداشتی کار خود را برای به‌سرانجام‌رساندن ۹ دیدار پایانی آغاز کند. درحال‌حاضر به تیم‌ها آماده‌باش داده شده است که احتمالا قادر خواهند بود در صورت فراهم‌شدن بستر از ۱۶ اردیبهشت تمرینات خود را از سر بگیرند و بعد از ۳ هفته آماده‌سازی احتمالا در پایان ماه رمضان طبق برنامه دیدار‌ها استارت خواهد خورد. لیگ‌برتر ایران بعد از انجام هفته بیست‌ویکم خود با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا نیمه‌کاره باقی ماند و طی این مدت حرف‌وحدیث‌های زیادی درباره آینده آن و معرفی تیم قهرمان و صعودوسقوط‌کننده‌ها شکل گرفت. با این حال با توجه به دستورالعمل ریاست‌جمهوری برای از سرگیری مشاغل از ابتدای اردیبهشت، فوتبال نیز طبق تصمیم مدیران احتمالا از اواسط اردیبهشت کار تمرینی خود را آغاز خواهد کرد و بعد از آن با درنظرگرفتن شرایط لازم و تدابیر بهداشتی بعد از عید فطر ادامه مسابقات را دنبال خواهد کرد. در این وضعیت، اما شنیده می‌شود چند باشگاه لیگ‌برتری در اقدامی هماهنگ نامه‌ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند و خواستار تعطیلی کامل و نیمه‌تمام‌ماندن فصل جاری لیگ‌برتر شده‌اند. باشگاه‌های تراکتور، گل‌گهر، ماشین‌سازی، نساجی و چند باشگاه دیگر ازجمله باشگاه‌هایی هستند که درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و منتظر تصمیم مسئولان مانده‌اند. در این شرایط و با توجه به دودستگی به‌وجودآمده بین باشگاه‌ها برای ادامه یا لغو بازی‌های لیگ، باید دید درنهایت چه تصمیمی ازسوی مسئولان سازمان لیگ گرفته خواهد شد.

واکنش سهیل مهدی به نامه چند باشگاه لیگ‌برتری درباره لغو کامل مسابقات
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به خبر نامه باشگاه‌های لیگ‌برتری برای لغو کامل مسابقات واکنش نشان داد. سهیل مهدی درباره ادعای چند باشگاه لیگ‌برتری برای ارسال نامه به سازمان لیگ گفت: فعلا نامه‌ای از هیچ باشگاهی به‌دست من نرسیده است، اما اگر این نامه وصول شود، هیئت‌رئیسه سازمان لیگ باید آن را بررسی و دراین‌باره تصمیم‌گیری کند. درواقع من تصمیم‌گیرنده نیستم. سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه گفته می‌شود به باشگاه‌ها اعلام شده است برای شروع تمرینات آماده باشند، گفت: به‌هیچ‌وجه چنین چیزی صحت ندارد. سازمان لیگ در این زمینه مسئولیت قانونی ندارد و ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیرنده است. اکنون ما هم مثل همه منتظر تصمیم این ستاد هستیم.

تهرانی‌ها مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگر هستند
این همه در حالی است که روز گذشته شهرداری تهران اعلام کرد که نتایج موج چهارم نظرسنجی نشان می‌دهد بیشتر تهرانی‌ها مخالف ادامه مسابقات لیگ فوتبال با حضور تماشاگر هستند. بر اساس نتایج این نظرسنجی «ادامه‌ندادن مسابقات» با ۴۴درصد و «ادامه بازی‌ها بدون تماشاگر» با ۳۱درصد انتخاب‌های اول و دوم شهروندان تهرانی درباره مسابقات فوتبال است. تنها ۲درصد شهروندان موافق ادامه لیگ با حضور تماشاگرند. ۲۳درصد شهروندان هم در این مورد نظری نداشته اند. در میان مردان، ۴۶درصد موافق پایان لیگ و ۳۳درصد خواهان ادامه آن بدون تماشاگرند. در میان جوانان ادامه مسابقات موافقان بیشتری دارد، به‌نحوی‌که در بین مردان زیر ۳۰سال، ۴۰درصد موافق پایان لیگ و ۳۷درصد موافق ادامه آن بدون تماشاگرند.

لیگ برتر با بازی استقلال-‌فولاد شروع می‌شود
مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با بررسی همه جوانب اصرار به ادامه رقابت‌های لیگ دارند. از این رو آن‌ها تمهیدات لازم را در این باره اندیشیده‌اند و در تلاش هستند تا طبق برنامه جدیدی که تهیه کرده‌اند، مسابقات از اواسط خرداد آغاز شود. طبق برنامه‌ریزی‌ای که سازمان لیگ انجام داده است، اولین بازی‌ای که برگزار خواهد شد، دیدار استقلال و فولاد است. این مسابقه معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر است که آن زمان به‌خاطر حضور ملی‌پوشان فولاد در تیم امید برگزار نشد و حالا سازمان لیگ قصد دارد در صورت گرفتن مجوز ستاد مبارزه با کرونا برای شروع مسابقات این بازی را اول برگزار کند. این دیدار طبق برنامه سازمان لیگ زمانی برگزار می‌شود که تیم‌ها حداقل ۱۶ روز از شروع تمریناتشان گذشته باشد و البته به‌غیر از استقلال و فولاد، سایر تیم‌ها مسابقاتشان را دیرتر شروع خواهند کرد و زمان بیشتری برای آماده‌سازی خواهند داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->