سرخط خبرها

مهران مدیری به تلویزیون بر می‌گردد؟

  • کد خبر: ۲۵۰۸۹۷
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
مهران مدیری به تلویزیون بر می‌گردد؟
معاون سیما اعلام کرد: مهران مدیری این روزها مشغول نوشتن متنی برای تلویزیون است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن برمهانی، روز گذشته شنبه ۲۴ شهریور در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه دوقلو‌ها در جمع خبرنگاران گفت: خلق اثر هنری نیازمند مذاکره است و بازگشت برند‌ها به تدریج اتفاق می‌افتد. طبیعی است که زمان می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام برند‌ها برمی‌گردند اظهار داشت: بعضی وقت‌ها برند عنوان برنامه یا اسم شخص است. شاید برنامه‌ای را برنگردانیم. چون برنامه خوبی نبوده یا تاریخ مصرفش تمام شده است. برند‌ها و افرادی که سازمان نمی‌خواهد با آنها کار کند خیلی کم هستند. الان ما با غیرقابل پخش‌ترین عناوین داریم مذاکره می‌کنیم که آنها ادامه پیدا کنند و پخش شوند.

برمهانی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری به تلویزیون گفت: وقتی توافقی نشده است چرا باید جزییات را بگویم؟ آقای مدیری دارند متنی می‌نویسند و هنوز قطعی نیست. چون هنوز دارد نوشته می‌شود. همان طور که می‌دانید نظام تولید متن از نظام تولید اثر منفک شده است.

معاون سیما درباره پخش سریال‌های نمایش خانگی از تلویزیون بیان کرد: شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه‌های داخل کشور هستند و ما آنها را به رسمیت می‌شناسیم.

وی درباره نیمه تمام ماندن پخش سریال‌های «بدل» ساخته علی مسعودی و «دربندون» از حسن لفافیان توضیح داد: بدل با شهادت آیت الله رئیسی و محرم و صفر همزمان شد و در آینده پخش می‌شود. سریال دربندون تولید سازمان نبود. تشخیص ما این بود که کیفیتش قابل قبول نیست. فعلا متوقف شده ولی ممکن است اصلاحاتی صورت بگیرد و پخش شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->