نتیجه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا+ ویدیو گل(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| ناکامی سرخ نتیجه بازی استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا+ ویدیو گل‌ها(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| شروع محشر نکو ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و الغرافه در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و الغرافه (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی النصر و الشرطه عراق در لیگ نخبگان آسیا (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و الاهلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سازمان بازرسی کل کشور: وزیر ورزش به مشکلات ورزشگاه‌های ایران ورود کند مرتضی مهرزاد، بازیکن تیم ملی والیبال‌نشسته، در شهرداری هچیرود استخدام شد شمسایی: تازه ماموریت تیم ملی فوتسال شروع شده است ایران با ۷ گل برای فوتسال جهان خط‌ونشان کشید | امید در اردوی ایران نتیجه و ویدئو خلاصه بازی ایران و ونزوئلا در جام جهانی فوتسال (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) | خط و نشان ایران برای رقبا فهیمی راد رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی شد استارت بلندقامتان سپهر صدرا برای حضور در لیگ برتر + فیلم ترکیب استقلال برابر الغرافه در نخستین بازی لیگ نخبگان آسیا (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) تکذیب شایعه بازگشت کریم باقری به پرسپولیس خیابان منتهی به ورزشگاه شهر قدس گیت ورودی شد + عکس کمیته اخلاق چند دلال معروف فوتبال را تعلیق کرد پخش زنده بازی ایران و ونزوئلا در جام جهانی فوتسال (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش اینستاگرامی سینا اسدبیگی به رقابت پرسپولیس و الاهلی + عکس
سرخط خبرها

رحمان بی خیال لیگ شد

  • کد خبر: ۲۵۱۱۰۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
رحمان بی خیال لیگ شد
رحمان عموزاد که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال نقره وزن ۶۵ کیلوگرم را به دست آورد، از حضور در رقابت‌های لیگ برتر انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان لیگ فدراسیون کشتی اعلام کرد که در لیگ فصل جاری، تنها ۵ آزادکار و ۶ فرنگی‌کار که به بازی‌های المپیک اعزام شده‌اند، به عنوان ملی‌پوش شناخته می‌شوند. هر تیم مجاز به استفاده از دو ملی‌پوش و دو کشتی‌گیر خارجی به طور همزمان خواهد بود. اگر همه ملی‌پوشان قرارداد بستند یا اعلام کردند که قصد شرکت در لیگ را ندارند، تیم‌ها می‌توانند با سه کشتی‌گیر خارجی قرارداد ببندند.

پس از جراحی امیرعلی آذرپیرا و تصمیم حسن یزدانی برای جراحی دوباره کتفش، حضور این دو ملی‌پوش در لیگ منتفی شده و تعداد ملی‌پوشان آزاد به سه نفر کاهش یافته است. به تازگی رحمان عموزاد هم اعلام کرده که قصد شرکت در لیگ برتر را ندارد.

حمید یاری، رئیس سازمان لیگ، پیش‌تر توضیح داده بود که تیم‌ها می‌توانند تنها در شرایطی از سه کشتی‌گیر خارجی استفاده کنند که تمامی ملی‌پوشان قرارداد بسته یا اعلام انصراف کرده باشند. با توجه به کاهش تعداد ملی‌پوشان، تنها یونس امامی و امیرحسین زارع باقی مانده‌اند، که زارع نیز به نظر می‌رسد قصد عقد قرارداد با تیم سایپا را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->