پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟ برگزاری دربی پایتخت، خارج از تهران واکنش شهریاری به استخدام سرمربی خارجی به جای نکونام آغاز نسخه یوفا از سوپرلیگ بعد از یک آبروریزی تمام عیار، استقلالی‌ها مخالف برگزاری بازی با النصر در ورزشگاه شهر قدس وضعیت مبهم ایوب العملود برای دربی آنالیزور استقلال از جمع آبی‌ها جدا شد + عکس اورونوف زیر ذره‌بین عربستانی‌ها نتیجه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا+ ویدیو گل(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| ناکامی سرخ نتیجه بازی استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا+ ویدیو گل‌ها(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)| شروع محشر نکو ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و الغرافه در لیگ‌ نخبگان آسیا(۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد

  • کد خبر: ۲۵۱۳۵۴
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد
کادر فنی منچستریونایتد خبر‌های مثبتی در مورد وضعیت مصدومیت همسترینگ میسون مونت دریافت کرد و این هافبک می‌تواند زودتر از چیزی که به نظر می‌رسید به میدان بازگردد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مونت فصل گذشته با قراردادی ۷۰ میلیون یورویی از چلسی به یونایتد پیوست، اما کابوس مصدومیت‌ها باعث شد که او تنها در ۱۴ بازی با پیراهن شیاطین سرخ به میدان برود. در حالی که تصور می‌شد در فصل جدید درخشش این بازیکن در منچستر آغاز شود، در هفته دوم و دیدار با برایتون او بار دیگر دچار مصدومیت شده و از زمین بیرون رفت.

مونت از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده بود و ابتدا گفته می‌شد که این هافبک حدود ۵ هفته باید دور از میدان بماند، اما او حالا زودتر از زمان پیش‌بینی شده به تمرینات یونایتد بازگشته است. این بازیکن می‌تواند نقشی مهم در سیستم اریک تن هاح در میانه میدان داشته باشد و بازگشت هرچه زودتر او بهترین خبر برای سرمربی هلندی یونایتد است.

شیاطین سرخ با تقویم شلوغی روبه‌رو هستند پس از دیدار با بانزلی در جام اتحادیه، ۳۱ شهریور با کریستال پالاس بازی دارند وپس از آن ۴ مهر در لیگ اروپا به مصاف توئنته می‌روند. ۴ روز پس از آن هم باید در لیگ برابر تاتنهام به میدان بروند. با توجه به برگشت زودتر از موعد مونت به تمرینات، تنهاخ امیدوار است که حداقل برای بازی با تاتنهام بتواند از این هافبک در ترکیب تیمش استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->