درباره نمایش «نگاهمان می‌کنند» | نگاهی به دغدغه‌های اجتماعی نام‌گذاری یک سینما به نام «امین تارخ» «بیست و یک هفته بعد» اثر فیلمساز مشهدی به ترکیه می‌رود فیلم سینمایی «ئی. تی.» استیون اسپیلبرگ برای نابینایان توضیح دار شد حضور نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ در هاله ای از ابهام! بازگشت خاله شادونه به تلویزیون همزمان با بازگشایی مدارس + زمان پخش همه چیز درباره سریال جنایی «بازنده» + تیزر، بازیگران و زمان پخش اعلام زمان برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی دوبله «با تمام قلبم» برای شبکه سه آغاز پخش آنلاین «ویلای موروثی» + زمان «فصل آلوچه‌های سبز» در راه زوریخ سوییس برندگان اسکار دانشجویی اعلام شدند + اسامی «اخراجی‌ها۴»، «زوزه» و «دوزنده کفش‌هایش» در مسیر تولید «آخرین قطار از هیروشیما» فیلم بعدی «جیمز کامرون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی
سرخط خبرها

همه چیز درباره سریال جنایی «بازنده» + تیزر، بازیگران و زمان پخش

  • کد خبر: ۲۵۱۵۲۲
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
همه چیز درباره سریال جنایی «بازنده» + تیزر، بازیگران و زمان پخش
سریال جنایی‌معمایی «بازنده» به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «بازنده» محصول ۱۴۰۳ ایران است که توسط امین حسین‌پور در ژانر جنایی – معمایی کارگردانی شده و به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده آن است. این کارگردان، پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود برای فیلیمو ساخته است. بازنده دومین تجربه حسین‌پور در این ژانر محسوب می‌شود.

بازیگران سریال «بازنده»

علیرضا کمالی در سریال «بازنده»، در نقش کارآگاه کیانی به ایفای نقش می پردازد. به جزو وی سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و پیمان قاسمخانی در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

خلاصه داستان سریال «بازنده»

در خلاصه داستان سریال آمده است: کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که راز‌های بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. آنطور که پیداست ما با سریالی جنایی و رازآلود طرفیم که قرار است یک پلیس، راز این ماجرا را به دست آورد.

زمان پخش سریال «بازنده»

سریال معمایی «بازنده» در آخرین جمعه تابستان (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) از فیلیمو پخش خواهد شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->