رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام تسلیت برای ملت و حزب الله لبنان فرستاد حملات ترکیبی مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) انفجار مجدد دستگاه‌های ارتباطی در لبنان + فیلم (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) نخستین اظهارنظر سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی دیپلمات طالبان: چون موسیقی حرام است، هنگام پخش سرود ملی پاکستان بلند شدم شهادت اعضای سپاه پاسداران در ماجرای پیجر‌ها تکذیب شد رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: صهیونیست ها قصاص خواهند شد اولین نشست خبری سخنگوی دولت هفته آینده برگزار می‌شود پزشکیان حادثه تروریستی در لبنان را محکوم کرد واکنش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به انفجار پیجر‌ها در لبنان ایران برای انتقال و پذیرش مجروحان حادثه تروریستی لبنان اعلام آمادگی کرد عمار حکیم از جامعه بین‌المللی خواست در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکنند سخنگوی وزارت خارجه روسیه: انفجار پیجر‌ها در لبنان اقدام تروریستی بود ادعای واشنگتن‌پست درباره تماس آمریکایی‌ها با ایران درباره جنایت تل‌آویو در لبنان دبیر شورای امنیت روسیه با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد رافائل گروسی از غرفه دستاورد‌های هسته‌ای ایران بازدید کرد سخنگوی وزارت خارجه: جهان بیش از همیشه محتاج صلح است یدالله رحمانی، استاندار جدید کهگیلویه‌وبویراحمد، کیست؟ + سوابق آرش تن زره لهونی استاندار جدید کردستان کیست؟ + سوابق فرمانده کل ارتش از پروژه انسداد مرزی شرق کشور بازدید کرد
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: صهیونیست ها قصاص خواهند شد

  • کد خبر: ۲۵۱۵۹۷
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: صهیونیست ها قصاص خواهند شد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حمله تروریستی سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: این جنایت‌ها موجب تضعیف مجاهدت‌های نیروهای مقاومت نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم عزیزی روز چهارشنبه - ۲۸ شهریورماه - ضمن محکومیت حمله تروریستی سایبری رژیم صهیونیستی در بیروت به خبرنگاران گفت: هدف قرار دادن شهروندان لبنانی از طریق منفجر کردن سیستم‌های ارتباطی مصداق کشتار جمعی و محکوم است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مسئول این تجاوز جنایتکارانه است که در ادامه عملیات‌های ترکیبی و به کمک عوامل مزدور انجام شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: شهدا و مجروحان نماد مبارزات و فداکاری‌های جبهه مقاومت در راه قدس، پیروزی مردم غزه و کرانه باختری هستند و قطعا این جنایت‌ها موجب تضعیف مجاهدت‌های نیرو‌های مقاومت نخواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: صهیونیست ها قصاص خواهند شد

عزیزی یادآور شد: عملیات تروریستی در لبنان مغایر با تمامی اصول اخلاقی و انسانی، حقوق بین‌الملل بویژه حقوق بین‌الملل بشردوستانه بوده و این دشمن خیانتکار و جنایتکار قطعاً قصاص عادلانه خود را برای این تجاوز گناه آلود خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: این جنایت جدای از سایر تجاوزات رژیم صهیونیستی نیست، بلکه بخشی از یک الگوی گسترده‌تر از اقدامات و سیاست‌های تجاوزکارانه این رژیم غاصب علیه سایر کشور‌ها در منطقه و جبهه مقاومت است.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به زخمی شدن سفیر کشورمان در بیروت و آرزوی سلامت برای مجتبی امانی، تاکید کرد: در این اقدام جنایتکارانه علاوه بر شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم بی‌دفاع بیروت، صلح و امنیت منطقه‌ای و همزمان، امنیت دیپلمات‌ها در این اقدام تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی کاملاً نقض شده است، لذا مستوجب پیگرد کیفری بین‌المللی، محاکمه و مجازات است.

عزیزی ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و مقاومت لبنان و خانواده‌های شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی به سفر پیش روی رئیس‌جمهور کشورمان به نیویورک برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: از آقای پزشکیان انتظار داریم در سازمان ملل و دیدار با مقامات حاضر در این نشست موضع رسمی جمهوری اسلامی در محکومیت ومقابله با این اقدامات جنایتکارانه را اعلام کند.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز با رایزنی کشور‌های اسلامی و منطقه مقابله با اقدامات تروریستی و جنایت کارانه رژیم صهیونیستی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون عملیات تروریستی سایبری در بیروت را محکوم کرده و در جلسات آینده خود با دعوت از مسئولان ذیربط به بررسی ابعاد این حادثه خواهد پرداخت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->