سرخط خبرها

اعلام نحوه ثبت‌نام آی‌دی‌کارت اصحاب رسانه برای بازی پرسپولیس و پاختاکور در مشهد

  • کد خبر: ۲۵۱۵۹۹
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
اعلام نحوه ثبت‌نام آی‌دی‌کارت اصحاب رسانه برای بازی پرسپولیس و پاختاکور در مشهد
نحوه ثبت‌نام آی‌دی‌کارت خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای پوشش بازی پرسپولیس و پاختاکور در مشهد اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از کش و قوس‌های فراوان، با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، بازی پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، روز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای پوشش خبری این دیدار حساس باید نسبت به ثبت‌نام آی‌دی‌کارت خود اقدام کنند، اما فرایند ثبت‌نام آی‌دی‌کارت اصحاب رسانه همانند سنوات گذشته از طریق هیات فوتبال خراسان رضوی انجام نمی‌شود و خبرنگاران و عکاسان باید شخصا از طریق سایت فدراسیون فوتبال برای صدور آی‌دی‌کارت خود برای این بازی اقدام کنند.

فدراسیون فوتبال در سایت رسمی خود اعلام کرده که با توجه به محدودیت ظرفیت پیش‌بینی شده، صرفا امکان ثبت‌نام از حداکثر یک خبرنگار و یک عکاس برای هر رسانه مکتوب وجود خواهد داشت و هر برنامه یا شبکه تلویزیونی نیز می‌تواند نسبت به ثبت‌نام صرفا حداکثر سه نماینده جهت حضور در این بازی اقدام کند.

مدارک مورد نیاز جهت صدور آی‌دی‌کارت عکس پرسنلی، ثبت اطلاعات شخصی، معرفی‌نامه از رسانه مربوطه و کارت خبرنگاری است و در صورت نقص مدارک اعلام‌شده کارت پوشش رسانه‌ای در روادید فوق برای متقاضیان صادر نخواهد شد.

نمایندگان محترم رسانه‌های گروهی به منظور پوشش خبری این مسابقه از امروز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه تا پایان ساعت ۲۳:۰۰ روز جمعه ۳۰ شهریورماه می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه media.the-ffiri.com ثبت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->