مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس

  • کد خبر: ۲۵۱۶۰۹
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
  • ۱
همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس
ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد میزبان بازی پرسپولیس و پاختاکور در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا معرفی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ورزشگاه ثامن‌الائمه در ده کیلومتری مشهد و در مسیر جاده مشهد به شاندیز واقع شده است. این ورزشگاه قدیمی گنجایش حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار تماشاگر را دارد.

ورزشگاه ثامن‌الائمه که از سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسیده، تا پیش از افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان بازی‌های نمایندگان مشهد در لیگ برتر بود و تمامی فوتبال‌دوستان به این ورزشگاه آشنایی دارند.

این ورزشگاه در طول این ۱۹ سال گذشته علاوه بر بازی‌های لیگ برتر برخی از مسابقات ملی از جمله مسابقات تیم‌های ملی افغانستان و سوریه را به دلیل ناامنی این کشور‌ها میزبانی کرده است.

پس از سقوط نماینده مشهد از لیگ برتر و لیگ یک، ورزشگاه ثامن با ایراداتی همراه شد که به هیچ وجه شرایط مساعدی برای میزبانی نداشت، اما در طول چند سال اخیر زمین چمن، صندلی‌ها، امکانات تاسیساتی و رختکن ورزشگاه ثامن الائمه مشهد بار‌ها مورد بازسازی قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ایران بااقتدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
4
چطور ورزشگاه ثامن را می توانید با ورزشگاه عالی و بی نظیر امام رضا مقایسه کنید می دانید بازی در ورزشگاه ثامن در منطقه شاندیز در حالی که ورزشگاهی به زیبایی امام رضا در شهر مشهد است واقعا عجیب است و جای سوال دارد ورزشگاه امام رضا مدرنترین و بهترین ورزشگاه کشور است واقعا ورزشگاه ثامن در برابر ورزشگاه امام رضا هیچ حرفی برای گفتن ندارد ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با ۸۰ هزار نفر در میانه شهر مادرید اسپانیا ورزشگاه استمفورد بریج چلسی در لندن در میانه شهر لندن است آیا ورزشگاه امام رضا با ۲۵ هزار نفر در قسمت مرکزی شهر مشهد توانایی برگزاری بازی مهم ندارد اختیار شهرمان با شما مسئولان است اما آرزوی مردم مشهد دیدن رونالدو در ورزشگاه امام رضا است آرزوی مردم مشهد برگزاری همه بازی‌ها در استادیوم امام رضا است خواهشمندیم به خاطر وجهه و آبروی شهرمان مشهد مقدس همه بازی‌ها را در ورزشگاه عالی امام رضا بهترین ورزشگاه کشور عزیزمان برگزار کنید.یاامام رضا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->