توسعه متوازن، مهمترین هدف شورای ششم مشهدمقدس ظریف به سید حسن نصرالله پیام داد در جلسه وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی روسیه چه گذشت؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی: یاد گرامی شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران و منحرف نشدن از جهت‌گیری‌های انقلاب است وزیر امور خارجه: تضمین صلح در منطقه بدون آتش بس در غزه ممکن نیست + فیلم شورای اطلاع‌رسانی دولت، گزارش جامع سفر رئیس جمهور به نیویورک را منتشر خواهد کرد فرمانده کل سپاه: غیرت و شرافت ایرانی پزشکان و پرستاران در دوره دفاع مقدس ستودنی بود پزشکیان: رژیم صهیونیستی و حامیانش، بزرگ‌ترین تروریست‌ها هستند + فیلم اژه ای در سمنان: عزت و اقتدار امروز ایران مرهون مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح است حوادث رانندگی در غرب خراسان رضوی، یک کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ مهر ۱۴۰۳) هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی به مسکو سفر کرد رئیس مجلس شورای اسلامی: اجرای برنامه هفتم توسعه، وفاق مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم است ظریف در مصاحبه با سی ان ان: ایران در برابر اسرائیل خویشتن‌داری زیادی نشان داده است + فیلم ماجرای دعوت از یک یهودی-آمریکایی در نشست با پزشکیان چه بود؟ درخواست اعضای شورای امنیت برای توقف حمله به لبنان رئیس جمهور: براساس منافع ملی، با شرق و غرب جهان تعامل می‌کنیم موحدی کرمانی: آتش جنگ در منطقه باید خاموش شود | جبهه مقاومت همچنان قوی است واکنش پزشکیان به مذاکرات احتمالی برجام ولیعهد کویت و پزشکیان دیدار کردند | رئیس جمهور: منطقه‌ای امن برای رشد و توسعه می‌خواهیم رئیس جمهور، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد حمله رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان با ۳۴ شهید
سرخط خبرها

فائزه هاشمی از زندان آزاد شد

  • کد خبر: ۲۵۱۶۴۳
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
فائزه هاشمی از زندان آزاد شد
وکیل مدافع فائزه هاشمی از آزادی مشروط موکلش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین آقاسی در این باره گفت: پیش از این با آزادی مشروط خانم فائزه هاشمی رفسنجانی مخالفت صورت گرفته بود ولی امروز، رای دادگاه تجدیدنظر به ما ابلاغ شد که بنا بر آن، با آزادی مشروط فائزه هاشمی موافقت صورت گرفت و او امروز عصر از زندان آزاد شد.

وی افزود: محکومیت موکلم سه سال بود که حدود دو سال از محکومیتش را گذرانده است و امروز با آزادی مشروط نه "آزادی قطعی" از زندان آزاد شد.

براساس این گزارش، از پرونده‌های قضایی سال ۱۴۰۱ مربوط به فائزه هاشمی رفسنجانی دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. او پنجم مهرماه ۱۴۰۱ بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. طبق اعلام دادستان تهران، پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شد.

طبق اعلام ستایشی سخنگوی سابق دستگاه قضا، مشارالیه در دو پرونده محکومیت دارد. یکی از آن پرونده‌ها اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و پرونده دیگر توهین به مقدسات است. متهم در پرونده نخست به ۱۵ ماه حبس تعزیری و در پرونده دوم به ۳۷ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->