نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

برانکو - پرسپولیس در پیچ پایانی!

  • کد خبر: ۲۵۵۲۹
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
برانکو - پرسپولیس در پیچ پایانی!
آخرین مهلت سرخ‌ها برای پرداخت طلب پروفسور هم تمام شد
برانکو ایوانکوویچ بعد از ۴ سال همکاری با پرسپولیس درحالی از این تیم جدا شد که طبق قرارداد، یک فصل از آن باقی مانده بود. بااین‌حال سرمربی موفق این تیم ترجیح داد باتوجه به نداشتن پرداختی مشخص، از این قرارداد عبور کند. بعد از آن باشگاه پرسپولیس بدون توجه به قانون فیفا برای پرداختی، مدعی شد که این برانکو بوده که خلاف قرارداد عمل کرده و نسبت به یک سال باقی‌مانده از آن تخلف کرده است! موضوعی که باعث شد برانکو نسبت به این حرکت هیئت‌مدیره عصبانی شود و از وکیل خود درخواست پیگیری تا پایان ماجرا را داشته باشد و از مواضع قبلی خود برای تخفیف و قسطی‌کردن مطالبات نیز عقب‌نشینی کند.
اکنون درحالی‌که آخرین اخبار از اعلام رأی کمیته انضباطی فیفا درخصوص این پرونده و محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ حکایت دارد، رسول‌پناه در آخرین صحبت‌های خود موضع دیگری را دنبال کرده و مدعی شده است که هیچ موضوعی باشگاه را تهدید نمی‌کند و آن‌ها برای اینکه از فیفا وقت بخرند، درخواست جزئیات رأی را داشته‌اند و از فیفا خواسته‌اند از منابع مالی آن‌ها ۵۰ هزار فرانک مربوط به این دادخواست را کسر کند. موضوع جالب، اما اینجاست که این موضوع تا به این لحظه به دست برانکو نرسیده است و آخرین نامه‌نگاری طرفین مربوط به همان رأی فیفا در رابطه به پرداختی به برانکوست و در صورتی که نامه و لایحه جدیدی در این رابطه از سوی باشگاه پرسپولیس به فیفا فرستاده می‌شد، باید فیفا این موضوع را به اطلاع برانکو نیز می‌رساند. در شرایط فعلی همه در انتظار این هستند تا پرونده روشن میان برانکو و پرسپولیس به مرحله نهایی برسد و البته باشگاه باید امیدوار باشد که وقت‌کشی دراین‌باره به سود آن‌ها شود و مانع از نهایی‌شدن رأی به سود سرمربی کروات سابق این باشگاه شود و تا آن زمان موفق به دستیابی به منابع مالی مدنظر خود شوند.

برانکو: دیگر کاری از دست من ساخته نیست
برانکو ایوانکوویچ با اظهار بی‌اطلاعی از آخرین وضعیت پرونده طلب خود از پرسپولیس، گفت: همه راه‌های گفت‌وگوی پرسپولیسی‌ها به وکیلم ختم می‌شود. سرمربی سابق پرسپولیس درباره دریافت‌نکردن طلب یک‌میلیون‌وصدهزاریورویی خود از باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا گفت: همه چیز این پرونده به وکیلم برمی‌گردد. به پرسپولیسی‌ها گفتم با او در ارتباط باشید و من دیگر خودم را درگیر این موضوع نمی‌کنم. تنها چیزی که از آن می‌دانم، نگرفتن طلبم تا این لحظه است. سرمربی پیشین پرسپولیس درباره احتمال دادن تخفیف افزود: چیزی نمی‌دانم. دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید. باید با وکیلم صحبت کنند. وی که هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد، درخصوص شایعه دریافت پیشنهاد از ۲ باشگاه لیگ برتر ایران تصریح کرد: من تیمم را برای ادامه مسیر مربیگری انتخاب کرده‌ام. وقتی می‌خواستم عمان را انتخاب کنم پیشنهاد‌هایی بود، اما درنهایت تصمیم گرفتم به عمان بیایم. دیگر هر چیزی بیان شود زیر سایه قرارداد فعلی‌ام با عمان است. از انتخابم نیز خیلی راضی هستم و می‌خواهیم در مسیر موفقیت قدم‌های بزرگی برداریم. سرمربی پیشین سرخ‌پوشان درباره اینکه آیا دوست داشت چهارمین قهرمانی را هم با پرسپولیس به دست بیاورد، گفت: حالا من سرمربی تیم ملی عمان هستم. هرکجا باشم می‌خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم. برای پرسپولیس که شانس بالایی برای تکرار قهرمانی‌هایش دارد، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. آن‌ها نتایج خوبی گرفته‌اند.

همه ما می‌دانیم که هرچه فشار بیاوریم، باشگاه طلب برانکو را پرداخت نمی‌کند
دارو بوشیچ، وکیل برانکو، درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت موکلش از باشگاه پرسپولیس گفت: با تصمیم کمیته تعیین وضعیت فیفا آخرین مهلت پرداخت، ۵ آوریل (۱۷ فروردین) بود. قبل از مهلت رسمی، باشگاه پیشنهادی برای پرداخت با مبلغ و برنامه پرداخت فرستاده بود و ما این پیشنهاد را رد کردیم؛ چون مبلغ کمتر از نیمی ‌از ادعای ما بود که توسط کمیته تعیین وضعیت فیفا پذیرفته و تأیید شده است. اما آقای برانکو زمان پرداخت را برای یک ماه دیگر، تا ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) تمدید کرد. او در تلاش است تا آسیبی به باشگاه وارد نکند، اما همه ما می‌دانیم که هرچه هم فشار بیاوریم، باشگاه پرداخت نمی‌کند و ما باید پرونده را به کمیته انضباطی فیفا تسلیم کنیم که هفته آینده انجام خواهیم داد.
وی در ادامه افزود: ما حق داشتیم از تاریخ ۵ آوریل تصمیم بگیریم که به کمیته انضباطی فیفا مراجعه کنیم. اما هنوز اقدامی‌نکرده‌ایم تا وقت بیشتری به باشگاه اختصاص دهیم. توقع زیادی نداریم. مدیریت باشگاه هیچ راه‌حلی ندارد. فدراسیون فوتبال ایران عضو خانواده فیفاست و به تصمیمات هیئت‌های انضباطی فیفا احترام می‌گذارد. نمی‌دانم چطور نمی‌دانند که پایان این ماجرا به کجا می‌انجامد. ما می‌توانیم به CAS برویم، اما این فقط اتلاف‌وقت و پول زیادی خواهد بود. فرستادن لایحه و تمبر فقط ۴۲ هزار فرانک سوئیس هزینه در برخواهد داشت که به این‌ها هزینه رفت‌وآمد‌های وکلا و جریمه ۵ درصدی بعدی - که با طولانی‌شدن ماجرا گریبان باشگاه را خواهد گرفت- اضافه می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->