درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

فوتبال در آمپاس

  • کد خبر: ۲۵۸۹۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
فوتبال در آمپاس
با به‌نتیجه‌نرسیدن جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، صدای سوت پایان لیگ برتر به گوش می‌رسد.
اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش، صبح دیروز جلسه‌ای چندساعته را تشکیل دادند تا درباره بازگشایی اماکن و مسابقات ورزشی بحث و تبادل‌نظر کنند. در این جلسه مسائل مختلفی مطرح شد و اعضای ستاد درباره لیگ برتر فوتبال بحث‌های مختلفی را مطرح کردند؛ اما تصمیم نهایی گرفته نشد. ازهمین‌رو اعضای ستاد تصمیم گرفتند برای حل این مسئله به سراغ نفر اول ورزش ایران بروند و از عصر دیروز به دفتر سلطانی‌فر مراجعه کردند تا تصمیم نهایی را در حضور وزیر ورزش و جوانان بگیرند. در این جلسه درباره مسائل مختلفی بحث و تبادل‌نظر شد که مهم‌ترین آن‌ها درباره ادامه لیگ برتر فوتبال بود. ازآنجاکه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم نظر مساعدی روی شروع تمرینات تیم‌های لیگ‌برتری و درنهایت مسابقات فوتبال نداشت، در جلسه با وزیر ورزش نیز تصمیم جدیدی درباره شروع رقابت‌های فوتبال گرفته نشد تا ادامه مسابقات لیگ همچنان به تعویق بیفتد.
قرار است طی روز‌های آینده بار دیگر ستاد مبارزه با کرونا جلسه‌ای را تشکیل بدهد تا درباره موضوعات مربوط به لیگ برتر فوتبال و احتمال بازگشایی دوباره این رقابت‌ها تصمیم‌گیری کند؛ اما چیزی که مسلم است، تیم‌های لیگ‌برتری همچنان حق شروع تمرینات را ندارند و با این تفاسیر ادامه رقابت‌ها از اوایل خردادماه نیز امکان‌پذیر نیست. البته قرار است روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه جلسه دیگری با حضور اعضای ستاد کرونا در ورزش برگزار شود تا با بررسی همه جوانب درباره گستردگی ویروس کرونا بار دیگر درباره برگزاری یا ادامه تعطیلی مسابقات فوتبال تصمیم گرفته شود.

سلطانی‌فر: آغاز لیگ برتر، فعلا امکان‌پذیر نیست
مسعود سلطانی‌فر در نشست ستاد مبارزه با شیوع کرونا در ورزش با اشاره به مصوبه هجدهمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس‌جمهور تصریح کرد: این مصوبه به باشگاه‌های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیرگروهی هستند که ارتباط فردی زیادی ندارند، در ۱۳۲ شهر سفید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از ۱۶ اردیبهشت‌ماه اجازه فعالیت می‌دهد.
سلطانی‌فر رشته‌های دوچرخه‌سواری، تنیس، تنیس‌روی‌میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، برخی رشته‌های دوومیدانی، قایق‌رانی، وزنه‌برداری و بولینگ را ازجمله‌رشته‌هایی اعلام کرد که فعالیت‌های آن‌ها در شهر‌هایی که وضعیت آن‌ها درخصوص شیوع کرونا سفید اعلام شده است، مجاز عنوان کرد. وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره رقابت‌های ورزشی ازجمله لیگ برتر فوتبال فعلا امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: درخصوص فوتبال به‌صورت ویژه با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این امکان درحال‌حاضر وجود ندارد که زمان شروع لیگ برتر را اعلام کنیم و تصمیم‌گیری دراین‌باره به زمان بین ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه موکول می‌شود و هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به وضعیت غیر‌قابل پیش‌بینی ویروس کرونا، نمی‌تواند زمان آغاز مسابقات را اعلام کند.
سلطانی‌فر در بخشی از سخنانش اظهار کرد: کشور‌ها تصمیمات مختلفی درخصوص رقابت‌های فوتبال اتخاذ کرده‌اند. برخی از کشور‌های اروپایی کلا تعطیل کردند و برخی هم تمرینات را به‌صورت گروه‌های کوچک دو تا چهارنفره و شش‌نفره آغاز کردند و برخی کشور‌های همسایه ازجمله عمان و کویت که درگیر لیگ قهرمانان نیستند، مسابقات را به مرداد و شهریور موکول کردند. وزیر ورزش و جوانان گفت: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هنوز تصمیمی را ابلاغ نکردند و خبر‌های منتشر‌شده گمانه‌زنی‌های رسانه‌های عربی است و فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط مختلف برای تصمیم‌گیری دراین‌زمینه است.

شائبه تعطیلی لیگ قوی‌تر شد
اتفاقات اخیر نشان می‌دهد لیگ برتر امسال سرانجامی نخواهد داشت و از همین امروز باید به‌دنبال راهکار مناسبی برای تعیین قهرمان، سهمیه‌های آسیایی و تیم‌های سقوط‌کننده بود. این درحالی است که مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال کشور هم به احتمال فراوان تعطیل خواهد شد و ۲ تیم کرمانی فوتبال ایران که شانس‌های اصلی حضور در لیگ برتر بودند، بیشترین ضرر را از بلاتکلیفی موجود خواهند برد. با توجه به اتفاقات روز گذشته و مصاحبه وزیر ورزش، به نظر می‌رسد باید منتظر به‌صدا‌درآمدن سوت پایان لیگ امسال باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->