نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

سقوط دو تیم آخر جدول و قهرمانی پرسپولیس، گزینه احتمالی سازمان لیگ

  • کد خبر: ۲۶۷۰۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
  • ۱
سقوط دو تیم آخر جدول و قهرمانی پرسپولیس، گزینه احتمالی سازمان لیگ
در صورت برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان نوزدهمین دوره لیگ شناخته خواهد شد و دو تیم آخر جدول هم سقوط خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته ۱۰ باشگاه با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار توقف رقابت‌ها شدند، اما مسئولان سازمان لیگ تلاش کردند با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا رقابت‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر بگیرند. با این حال اگر گزینه مد نظر این باشگاه‌ها اجرایی شود و لیگ نیمه‌تمام بماند، در آن صورت فقط یک سناریو از سوی مسئولان فوتبال در نظر گرفته خواهد شد.

منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال از اجراشدن این سناریو می‌گویند و معتقدند در صورتی که لیگ نیمه‌تمام باقی بماند، تیم پرسپولیس قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر معرفی خواهد شد، زیرا این تیم ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف دارد. ۴ تیم اول جدول لیگ هم به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده معرفی خواهند شد و دو تیم انتهایی جدول هم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد. حتی مسابقات جام حذفی نیز برگزار نمی‌شود.

البته این تصمیم هنوز به مرحله قطعیت نرسیده است، اما در صورتی که فشار باشگاه‌ها برای برگزار نکردن بازی‌ها زیاد شود و از همه مهم‌تر ستاد مقابله با کرونا به برگزار نشدن مسابقات نظر بدهد، فدراسیون چاره‌ای جز پیاده کردن این روش برای پایان دادن به لیگ ندارد. 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
شماشک نکنید یمین مثل تراکتورسازی که باهوادارای عجیبش نتیجه هرشکلی(خرید.داور)میگیره جناب زنوزی میدونه اگه لیگ برگزار بشه من مطمئنم تراکتورسازی میادپایین واصلاخواب سهمیه گرفتن. هم نمیبینه خب مسلمه بگه لیگ تعطیل بشه... قهرمانی حق پرسپولیس است چه برگزار بشه چه نشه.. مبارک باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->