حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

ملی پوش اسکیت خراسان رضوی قربانی کرونا شد

  • کد خبر: ۲۸۰۱۸
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
ملی پوش اسکیت خراسان رضوی قربانی کرونا شد
مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از درگذشت محمد نعمتی عضو خراسانی تیم ملی جوانان اسکیت کشورمان بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سروش پورآزاد گفت: نعمتی ملی پوش  ۲۰ ساله کشورمان که دارنده مدال طلای این رشته در مسابقات بین المللی کره جنوبی است قبل از عید فطر درگذشته است. 

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز درگذشت این ورزشکار را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: متاسفانه ویروس منحوس کرونا خیلی از عزیزانمان  را به کام مرگ فرو برد و اعیادمان را تیره و سیاه کرد، خبر درگذشت محمد نعمتی جوان شایسته و سرمایه ورزش کشورمان جامعه ورزش و جوانان را اندوهگین ساخت.

فرزاد فتاحی افزود: نعمتی که از دوران کودکی برای افتخار آفرینی در عرصه‌های بین المللی تلاش زیادی کرده بود توانست با کسب مدال طلا در کره جنوبی نامش را تا ابد در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه کند و ورزش کشور هیچ‌گاه فرزند قهرمان و با اخلاقش را از یاد نخواهد برد.

منبع: اداره کل ورزش و جوانان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->