نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

امیرحسین صادقی: فوتبال ما بی‌در‌وپیکر است/ وقتی می‌دانید دزد کیست چرا سراغ دیگران می‌روید؟

  • کد خبر: ۲۸۱۵۰
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
امیرحسین صادقی: فوتبال ما بی‌در‌وپیکر است/ وقتی می‌دانید دزد کیست چرا سراغ دیگران می‌روید؟
امیرحسین صادقی: مدارک فساد را دارم، اما جان خانواده‌ام مهم‌تر است!
به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته بود که حنیف عمران‌زاده، مدافع سابق استقلال، صحبت‌هایی را درخصوص تبانی و پیشنهاد‌های اغواکننده پیش از شهرآورد تهران را مطرح کرد.
 
امیرحسین صادقی که در یک بازه زمانی کنار عمران‌زاده کمربند خط دفاعی آبی‌پوشان را محکم کرده بود، روز گذشته به حرف‌های هم‌تیمی سابقش واکنش نشان داد و به خبرنگار فارس گفت: این‌ها بخشی از واقعیت فوتبال این مملکت است، اما تازمانی‌که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و نهاد‌های مربوطه ورود نکنند، فایده‌ای ندارد. اینکه عمران‌زاده درباره آکادمی صحبت کرده است، حرف بی‌ربطی نیست. خیلی‌ها دوست دارند شبیه امثال علی کریمی، علی دایی، فرهاد مجیدی و... شوند، ولی باید بدانند این فوتبالیست‌ها برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی کشیده‌اند و راحت به این شرایط نرسیده‌اند. برخی از پدرومادر‌ها تصور می‌کنند با پول و لابی می‌توانند بچه‌هایشان را به این جایگاه برسانند، ولی در واقعیت این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

مدافع اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من وقتی ۲ سال پیش از فوتبال خداحافظی کردم، گفتم که خیلی کثیف است. راستش را بگویم، سرم برای این مسائل درد می‌کند؛ ولی، چون فوتبال ما بی‌در‌وپیکر است، نمی‌خواهم زیاد به این مسائل ورود کنم. اخلاقم کمی تند است و صبرم پایین. اگر ببینم حق کسی ضایع می‌شود، حرف می‌زنم؛ ولی از طرف دیگر با خودم می‌گویم وقتی برخوردی وجود ندارد، چرا باید این صحبت‌ها مطرح شود؟

صادقی با اشاره به اینکه نه‌تن‌ها در فوتبال بلکه در رشته‌های دیگر هم شرط‌بندی وجود دارد، گفت: در والیبال، بسکتبال و خیلی رشته‌های دیگر که شما باور نمی‌کنید، شرط‌بندی می‌شود. این صحبت‌های من را دوستانی که دستشان در کار است، خوب می‌فهمند. سایت‌های شرط‌بندی در دبی و ترکیه فعال هستند و باور کنید اطلاعات و مدارک زیادی از آن‌ها دارم، اما به‌خاطر جان و سلامتی خانواده‌ام ترجیح می‌دهم زیاد به این مسائل ورود نکنم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اگر بخواهم افراد را لو بدهم، سرمنشأ آن به خیلی‌ها می‌رسد. چند سال پیش گفتند اختلاس‌ها تمام شده و کلاهبرداران را گرفتند، اما دلار ۸ هزارتومانی شد ۱۷ هزار تومان. آیا تأثیری در رویه زندگی مردم ایجاد شد؟ اگر قرار است با صحبت من، حنیف عمران‌زاده، خداداد عزیزی و چند نفر دیگر سروصدا شود و خودمان قربانی شویم، حرف نزنیم بهتر است.

وی با بیان اینکه عزمی برای برخورد با این‌گونه فساد‌ها دیده نمی‌شود، عنوان کرد: وقتی شما می‌دانید دزد کیست، برای چه سراغ دیگران می‌روید؟ متأسفانه یکسری از همین افراد که عامل فساد در فوتبال هستند، ادعا می‌کنند که به جا‌ها و نهاد‌هایی وصل هستند و از همین اتفاقات سوءاستفاده می‌کنند. اگر قرار است برای خانواده من اتفاقی بیفتد، چرا باید حرف بزنم؟ فوتبال ایران مثل ایتالیا مافیا دارد و عده‌ای بی‌سواد در پشت پرده کار‌هایی می‌کنند که، چون پنهان هستند، کسی جرئت برخورد با آن‌ها را ندارد.

امیرحسین صادقی در پاسخ به این سؤال که آیا در این سال‌ها پیشنهاد حضور در آکادمی به وی داده شده است یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه نه! در این سال‌ها کوچک‌ترین حالی از من نپرسیدند، آن‌وقت شما می‌گویید پیشنهاد حضور در آکادمی بدهند؟ البته یک ماه پیش یک طرحی را برای آکادمی با خروجی خوب داده‌ام که قرار است بررسی کنند و خبر بدهند. یک زمان غلامحسین مظلومی در آکادمی استقلال حضور داشت و اتفاقات خوبی در آکادمی رخ داد و من و امثال من از آنجا بیرون آمدیم؛ ولی الان سال‌هاست که چنین‌اتفاقاتی نمی‌افتد.

ملی‌پوش سابق استقلال درباره اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان ادعا کرده فوتبال شغل بازیکنان است و او از حضور در استقلال پشیمان شده است، یادآور شد: بازیکنی که پنج‌شش سال است وارد فوتبال شده، معلوم است که باید این‌چنین خودشیرینی کند. حضور وی در تیم رقیب هنوز به یک سال نرسیده، اما از این حرف‌ها می‌زند. او تا یک سال پیش درمورد استقلال صحبت و افتخار می‌کرد که در تمرینات تیم استقلال حاضر شده است، اما حالا یک مدل دیگر صحبت می‌کند. به او توصیه می‌کنم اول یک سال برای تیمش بازی کند و جا بیفتد و بعد نظر بدهد.
 
البته اظهارنظر‌هایی از برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس هم دیده‌ام که چندان جالب نبود. حقیقتا به این نتیجه رسیدم که بزرگ‌تر‌های این تیم هم حرف‌زدن بلد نیستند که اگر این‌گونه بود، فردی که شما اسمش را بردید، چنین‌صحبت‌هایی را در یک برنامه زنده نمی‌کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->