گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس
سرخط خبرها

افشاگری موسوی علیه فوتبالیست‌ها/دوستم پرسپولیسی است و ۶ میلیارد گرفته!

  • کد خبر: ۲۹۰۶۵
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
افشاگری موسوی علیه فوتبالیست‌ها/دوستم پرسپولیسی است و ۶ میلیارد گرفته!
والیبالیست موفق و ملی‌پوش ایران گفت: یکی از بازیکنان پرسپولیس که از دوستانم است، ۶ میلیارد پول گرفته اما منتقدان فقط قرارداد والیبالیست‌ها را می‌بینند.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_ سید محمد موسوی، بازیکن ملی‌پوش والیبال ایران و عضو سابق تیم پیام مشهد، حالا دیگر با قیمت روزافزون دلار و کاهش ارزش ریال، معتقد است که نباید در لیگ ایران به میدان برود.

وی اظهار کرد: یک تیم روسی برای پست سرعتی دو گزینه داشت که رقابت بین من و یک بازیکن از صربستان بود. البته بازیکن صرب در سطح من نبود، اما با توجه به اینکه همه بازیکنان کمروو به زبان روسی مسلط هستند، این باشگاه ترجیح داد مرا جذب نکند. من همچنان پیشنهادات دیگری از کشورهای اروپایی دارم و در ایران هم با سایپا صحبت کردم. 

موسوی که حسابی از دست منتقدان ناراحت است، در خصوص قیمت والیبالیست‌های ایرانی در لیگ برتر تاکید کرد: شما باید به دلار قراردادها را حساب کنید. 2 میلیارد تومان الان می شود 100 هزار یورو که در کشورهای اروپایی کف قراردادهاست. البته چندین سال است که قراردادها در والیبال میلیاردی شده. من سال 93 با پیکان یک میلیارد قرارداد بستم؛ الان که 6 سال گذشته و قیمت دلار هم چند برابر شده.

یک میلیارد تومان مگر در این زمانه پولی است که از آن انتقاد می کنند. یک ماشین هم نمی شود با یک میلیارد خرید. 4 صفر پول ها را بردارند، فکر کنم دیگر یک میلیارد در چشم کسی نباشد. قراردادهای میلیاردی در والیبال چیز عجیبی نیست. در لیگ فوتبال از دوستان خودم در پرسپولیس کسانی را می شناسم که 6 میلیارد قرارداد بستند. البته آن ها هم اگر به باشگاههای خارجی بروند، بیشتر پول می گیرند. نمی دانم چرا هنوز مثل زمانی که دلار 3 هزار تومان بود، با دستمزد بازیکنان برخورد می کنند.

موسوی در رابطه با پیام خداحافظی باشگاه اولشتین لهستان برای او گفت: روزهای خوبی در اولشتین داشتم. اتفاقا آن ها قبل از کرونا مصر بودند که قرارداد را تمدید کنیم. بعد از این اتفاقاتی که رخ داد، اعلام کردند 40 درصد از درآمدشان برای فصل بعد کسر شده. بازهم به من گفتند که اگر می خواهی با این شرایط بمانی، ما استقبال می کنیم، اما من قبول نکردم. 

وی در پایان افزود: اما باور کنید در لهستان سر ساعتی که می گفتند پول به حساب واریز می شود و حتی نیم ساعت هم بدقولی نمی کردند. در ضمن آن ها تمام هزینه های بلیت رفت و برگشت، اجاره خانه و حتی تغذیه مرا می دادند. اگر در ایران بازی کنم، فقط باید کلی اجاره خانه و هزینه های زندگی ام را بدهم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->