پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند
سرخط خبرها

استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر

  • کد خبر: ۲۹۱۰۰۸
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر
استقلال درحالی دوشنبه شب در قطر مقابل السد قرار می‌گیرد که هیچ محروم یا مصدومی برای این بازی ندارد و خیال سرمربی این تیم بابت داشتن همه مهره‌ها آسوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال بدون محروم و مصدوم در دومین بازی آسیایی حاضر خواهد شد. آبی‌ها که در دربی ۱۰۴ بازنده بودند و با چهره‌های در هم شکسته میدان رقابت با رقیب سنتی را ترک کردند، در آسیا اوضاع مطلوب‌تری را تجربه می‌کنند و به دلیل برتری در بازی نخست مقابل تیم فوتبال الغرافه وضعیت مناسبی نسبت به لیگ برتر دارند.

با این حال استقلال برای تداوم این شرایط نیازمند برتری در بازی دوم مقابل تیم فوتبال السد قطر است. تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و حالا همچون استقلال در لیگ نخبگان مشغول به فعالیت است و به دنبال کسب پیروزی مقابل استقلال خواهد بود.

استقلال، اما در این بازی وضعیت مطلوبی را تجربه می‌کند. این تیم هیچ محروم یا مصدومی ندارد و بدون مشکل خاصی رخ در رخ تیم قطری قرار خواهد گرفت.

در بازی با پرسپولیس غیبت روزبه چشمی برای جواد نکونام مشکلاتی در خط میانی ایجاد کرد. ضمن اینکه در رقابت‌های آسیایی جواد نکونام می‌تواند از وجود مهرداد محمدی که مهره بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود نیز استفاده کند که با بودن این دو بازیکن به طور قطع دست نکونام برای انتخاب ترکیب باز خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->