غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد سرمربی خارجی گزینه جانشینی نکونام
سرخط خبرها

سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟

  • کد خبر: ۲۹۱۰۵۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟
گاریدو دربی را برد تا در موضع یک سرمربی برنده امروز در تمرین با صادقی صحبت کرده و به او اطمینان خاطر بدهد که با توجه به تعداد بازی‌های زیاد باقی مانده در طول فصل قطعا به او بازی خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید صادقی هافبک تکنیکی پرسپولیس که قبل از دیدار با استقلال به خاطر بازی نکردن در ترکیب ثابت با گاریدو دچار اختلاف نظر شده بود در نهایت در گفتگویی که با سرمربی خود داشت مشکلات را حل و فصل کرد.

سعید صادقی یکی از بازیکنانی بود که امیدواری‌های زیادی به حضور ثابت در ترکیب سرخپوشان داشت. اما از ابتدای فصل متر در ترکیب ثابت سرخ‌ها قرار گرفت و البته هر وقت به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد عملکرد خوبی داشت.

همین موضوع باعث شده بود تا او بخواهد در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، اما گالیدو در چند نوبت فرشاد احمدزاده و حتی وحید امیری را به جای او جایگزین کرد.

در تمرینات آماده سازی قبل از دربی گاریدو متوجه نارضایتی صادقی شد و حتی صادقی در یکی از جلسات تمرینی نیز شرکت نکرد تا گاردیو او را برای بازی با استقلال از لیست ۲۰ نفره تیمش خط زد. آن هم در شرایطی که اوستون اورونوف را هم در اختیار نداشت.

گاریدو دربی را برد تا در موضع یک سرمربی برنده امروز در تمرین با صادقی صحبت کرده و به او اطمینان خاطر بدهد که با توجه به تعداد بازی‌های زیاد باقی مانده در طول فصل قطعا به او بازی خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->