لوکاس در ترکیب ثابت پرسپولیس لابی اطرافیان نکونام برای جانشینی مورایس! جباری: دلال‌ها باشگاه استقلال را دوره کرده‌اند| حقدوست تیم را به هم ریخت و رفت ویدئو گل مردود مهدی طارمی به اودینزه (۷ مهر ۱۴۰۳) | ستاره ایرانی اینتر کماکان ناکام در گلزنی واکنش جامعه ورزش به شهادت سید حسن نصرالله ورزشگاه تختی تهران، میزبان بازی استقلال - تراکتور شد نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و پاختاکور + لینک و قیمت تاریخ و ساعت دیدار منچستریونایتد و تاتنهام | فرناندز، مشکل تازه تن هاخ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و نیوکاسل (۷ مهر ۱۴۰۳) | توقف بد موقع سربازان پپ تاریخ و ساعت دربی اتلتیکومادرید و رئال مادرید | امباپه، غایب بزرگ شهرآورد مادرید پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس
سرخط خبرها

جباری: دلال‌ها باشگاه استقلال را دوره کرده‌اند| حقدوست تیم را به هم ریخت و رفت

  • کد خبر: ۲۹۱۱۶۸
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳
جباری: دلال‌ها باشگاه استقلال را دوره کرده‌اند| حقدوست تیم را به هم ریخت و رفت
علی جباری از سیاست‌های باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرده است. او از عملکرد افرادی که تحت عنوان مشاور در این باشگاه فعالیت می‌کند نیز انتقاد دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از مشاورانی که اطراف مدیران باشگاه استقلال را فرا گرفته‌اند، گفت: «مشاورانی که کنار مدیران باشگاه استقلال حضور دارند یکی ازمهم‌ترین دلایل ضعف این باشگاه در فصل جاری هستند. چرا از افراد درجه دو استفاده می‌شود؟ چرا افرادی رابه کار می‌گیرند که دنبال منافع خودشان هستند. دور وبر تیم پرشده ازدلال‌ها! من با کسی تعارف ندارم و رک حرفم را می‌زنم. استقلال نباید محل رفت و آمد دلال‌ها باشد. این به تیم لطمه می‌زند. از طرفی برخی مشاوران هم که اصلا معلوم نیست کجای این باشگاه بوده‌اند که برای تیم حاشیه سازی می‌کنند. یکی نیست بگوید داود حقدوست که به عنوان مشاور درباشگاه استقلال کار می‌کرد به چه حقی نشست خبری برگزار کرد و تیم را در آستانه دربی به حاشیه برد؟ یکی نیست جلوی این فرد را بگیرد؟»


جباری در ادامه گفت: «حقدوست تیم را به هم ریخت و کلی حاشیه درست کرد ورفت و حالا استعفاء داده است. این فرد باید جوابگوی رفتارش باشد. حقدوست بین استقلالی‌ها اختلاف انداخت و رفت. اختلافات استقلال باید درون خانواده حل می‌شد نه اینکه بیاید در نشست خبری همه چیز تیم را رسانه‌ای کند. باشگاه این همه آدم بزرگ و پیشکسوت دارد بعد می‌روند با افرادی کار می‌کنند که حتی خیلی از هواداران اسم‌شان را هم یادشان نیست؟ مگر پیشکسوتی که سهم خواه نباشد کم در استقلال وجود دارد؟ وقتی آدم متخصص و درست نمی‌آورند نتیجه می‌شود همین. چرا باید از چنین افرادی به عنوان مشاور استفاده کنند؟ مدیران باشگاه استقلال باید پاسخگو باشند و درمقابل این افراد قاطعیت بیشتری به خرج دهند که به خودشان اجازه ندهند هرکاری خواستند انجام دهند.»

جباری با اشاره به دیگر مشاوران که در اطراف باشگاه هستند، گفت: «برخی افراد با نیت دلالی به باشگاه استقلال آمده‌اند تا کار‌های خود را پیش ببرند. به نظر من دلال‌ها باشگاه استقلال را دوره کرده‌اند ومدیران استقلال نباید اجازه دهند این شرایط ادامه پیدا کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->