برخورد کامیونت با درخت در بلوار مفتح مشهد حادثه آفرید استعفای۱۵۹۰ پرستار در سال ۱۴۰۲ کارگران معدن طبس به دلیل عدم آموزش نتوانستند از کیف نجات استفاده کنند درگیری اشرار مسلح با مرزبانان در راسک سیستان و بلوچستان| یک سرباز شهید شد (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) ترور ناجوانمردانه پلیس در خاش (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده گوارشک با دو مصدوم + فیلم و عکس(۸ مهر ۱۴۰۳) حکم اعدام متجاوز به عنف در همدان صادر شد (۸ مهر ۱۴۰۳) به‌کارگیری نیروی کار ناشنوا در صنعت حمل‌ونقل‌ هوایی کشور اعلام آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و اساتید برای ارائه خدمات درمانی به مردم لبنان (۸ مهر ۱۴۰۳) تجلیل شخصیت‌های دانشگاهی سوریه از تمدن کهن ایرانیان هشدار رگبار باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی و دیگر نقاط کشور رمزگشایی ۳۱ فقره سرقت دوچرخه در مشهد کشف بیش از ۴۰ کیلو موادمخدر از یک خانه مسکونی در مشهد  وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لزوم ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و نقش راهبری آنان در آموزش دانش‌آموزان سفر به سریلانکا بهتره یا تایلند؟ پدیده گرد و غبار درهوای کلانشهر مشهد تا پایان امشب روند افزایش است شهروندان مشهد توصیه‌های خودمراقبتی دربرابر گردوغبار را رعایت کنند (۸ مهر ۱۴۰۳) فلسفه دادگاه صلح کمک به تسریع سازش در پرونده است با اسفناج و خواص بی نظیرش آشنا شوید شیوع اختلال‌های روانی در زنان و مردان به ترتیب حدود ۲۵ و ۱۴ درصد است بارش باران و لغزندگی سطح معابر در جاده‌های احمدآباد و گناباد (۸ مهر ۱۴۰۳) شرایط عمومی متقاضیان فرزندخواندگی چیست؟ برای داشتن قلبی سالم چه‌کار باید کرد؟ تکمیل فرآیند اینترنتی تسویه حساب افراد دارای بیمه تکمیلیِ تامین اجتماعی
سرخط خبرها

اعلام آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و اساتید برای ارائه خدمات درمانی به مردم لبنان (۸ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۱۴۲۴
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
اعلام آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و اساتید برای ارائه خدمات درمانی به مردم لبنان (۸ مهر ۱۴۰۳)
بیش از ۱۲۰۰ پزشک و استاد پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بیانیه‌ای، آمادگی خود را برای حضور در لبنان و ارائه خدمات امدادی به بیماران اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در این بیانیه که شامگاه یکشنبه منتشر شد، آمده است: برادران مجاهد و سربلند حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت اکنون چهره خبیث و شیطانی صهیونیسم بین‌المللی با حمایت همه‌جانبه برخی سران کشور‌های غربی و عربی، ظاهر کریه خود را در قتل‌عام امت اسلام و ویران ساختن دیار مسلمانان بیش‌ازپیش آشکار ساخته است.

این بیانیه می‌افزاید: جنایات جنگی و ماشین نسل‌کشی این هیولای خون‌ریز، صلح و سلامتی را در جهان به مخاطره افکنده است و با به‌شهادت‌رساندن سید مقاومت جنایت و جسارت را به‌حداعلا رسانده است و البته خونی مقدس و تازه را در رگ‌های مقاومت به جریان انداخته است.

پزشکان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران اسلامی که این بیانیه را امضا کرده‌اند، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله و اعلام حمایت همه‌جانبه از مجاهدت‌های بی‌دریغ جبهه مقومت، آمادگی کامل خود را برای حضور در صحنه بهداری رزم و انجام خدمات امدادی و پزشکی و نیز حضور در هر کجای جبهه مقاومت که لازم باشد اعلام کردند.

وزارت بهداشت لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه تجاوز‌های اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان که از روز دوشنبه گذشته (۲ مهر) آغاز شده است تاکنون ۷۸۳ شهروند لبنانی شهید و ۲ هزار و ۳۱۲ نفر دیگر مجروح شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->