پرسپولیسی‌ها برای بازی با چادرملو به خط شدند نمره عالی برای حسینی با وجود گل به خودی توضیحات نماینده AFC درباره غیبت حریف هندی تراکتور اعتراض گاریدو به وضعیت چمن شهر قدس چشمی غایب احتمالی استقلال مقابل هوادار طارمی و احمدعباسی در بین برترین‌های آسیا اسطوره بارسا در پایان راه بازگشت محمد عمری به تمرینات تیم فوتبال ملوان بازگشت خانبان به پرسپولیس مسئولیت تیم ملی امید به فدراسیون فوتبال رسید تمرین استقلال بازهم تعطیل شد ماشاریپوف: نکونام اسطوره فوتبال ایران است! پدیده برزیلی در رادار آرسنال و رئال جریمه یک میلیاردی پرسپولیس بخاطر نبیل باهویی + عکس گل رونالدو هم‌تیمی‌اش را بیهوش کرد آخرین تکنولوژی روز پیشکش؛ وقتی یک زمین چمن خوب نداریم! صحبت‌های گاریدو پس از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور در لیگ نخبگان (۹ مهر ۱۴۰۳) | از تساوی راضی نیستم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرژانتین و قزاقستان در جام جهانی فوتسال (۹ مهر ۱۴۰۳) | آلبی سلسته در یک قدمی فینال نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا(۹ مهرماه ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| تساوی در باران
سرخط خبرها

بازگشت خانبان به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۹۱۷۷۰
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
بازگشت خانبان به پرسپولیس
آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس که چندی پیش از جمع سرخ‌ها جدا شده بود، یک بار دیگر در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد خانبان که پنج فصل عضو کادر فنی پرسپولیس بود و با افشین قطبی، نلو وینگاندا، گابریل کالدون، یحیی گل‌محمدی، اوسمار ویرا همکاری داشت، توسط گاریدو از این تیم کنار گذاشته شد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، درباره جدایی این مربی از جمع کادرفنی سرخپوشان گفت: او همکاری می‌کند و قرار است در هفته آینده جلسه داشته باشیم. ایشان در یک سیکل دیگری می‌خواستند کار کنند و آقای سرمربی نظرشان این بود که خانبان فقط آنالیزور باشد و او دوست داشت ارتقا پیدا کند. بعد این بازی حتما نشست می‌گذاریم.

گفتنی است او در فصل گذشته نقش پررنگی در کادرفنی اوسمار ویه‌را داشت و این سرمربی برزیلی را در مسیر قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته همراهی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->