خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اینتر و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | شاهکار طارمی ویدئو گل مهدی طارمی به ستاره سرخ بلگراد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | بالاخره پای مهدی به گل باز شد نتیجه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| جشنواره گل‌های زرد ویدئو خلاصه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم

  • کد خبر: ۲۹۲۰۲۴
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم
مهاجم ایرانی اینتر بابت به ثمر رساندن اولین گلش با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی شب گذشته (سه‌شنبه) در برتری ۴ بر صفر خانگی اینتر مقابل ستاره سرخ ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و با دو پاس گل در دقایق ۵۹ و ۷۱ و گل دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی، در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

مهاجم ایرانی اینتر که تابستان اخیر با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، در خصوص به ثمر رساندن اولین گلش با پیراهن این تیم گفت: خوشحالم که موفق به گلزنی شدم. به لطف کمک هم‌تیمی‌هایم توانستم بازی خوبی از خود به نمایش بگذارم که این برایم فوق‌العاده بود.

وی افزود: واقعاً هیجان‌زده هستم. کمی زمان برد تا بتوانم گلزنی کنم، اما همیشه در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم و برای این مورد سخت تلاش کرده‌ام و سرانجام در این بازی موفق به گلزنی شدم. هدف ما به عنوان باشگاهی بزرگ قهرمانی است و روی تک‌تک بازی‌ها تمرکز داریم تا بتوانیم تا به هدف خود برسیم.

طارمی عنوان کرد: از لائوتارو تشکر می‌کنم که به من اجازه داد پنالتی را بزنم. این یکی از ویژگی‌های تیم ماست. اینجا یک خانواده هستیم، همه به هم کمک و از یکدیگر حمایت می‌کنیم. واقعاً خوشحالم که در باشگاه بزرگی مانند اینتر بازی می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->