حسینی: هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم نتیجه بازی برزیل به اوکراین در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال(۱۱ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| برزیل در فینال ویدئو گل‌های برزیل و اوکراین در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال(۱۱ مهر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپهرصدرا و شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر والیبال | نماینده مشهد با باخت استارت زد آرش رضاوند در آستانه خروج از ترکیب استقلال سهراب رسما تمرین آبی‌ها را دست گرفت شزنی – بارسا نهایی شد کارت بازی قدوس برای کلبا صادر شد + عکس گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند؟ رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران!
سرخط خبرها

حسینی: هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم

  • کد خبر: ۲۹۲۱۵۸
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
حسینی: هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم
سرمربی سپهرصدرا گفت: تقریبا ۳ هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده و هنوز به تمرینات کامل نرسیده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر حسینی پس از شکست تیمش در دیدار هفته اول لیگ برتر برابر شهرداری ارومیه اظهار کرد: شرایط سخت و دشواری برای رسیدن به مرز آمادگی داشتیم، اما با این حال مسئولیت هر نتیجه‌ای بر عهده من است.

وی افزود: ما هنوز برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم، امروز هم دیدید که از همین نا هماهنگی و اشتباهات فردی بیشترین ضربه را خوردیم.

حسینی ادامه داد: فکر می‌کنم می‌توانیم هفته به هفته بهتر شویم و به هماهنگی برسیم، امروز هم چند مرتبه فرصت برای برگشت به بازی و تغییر نتیجه داشتیم، اما استفاده نکردیم.

سرمربی سپهرصدرا ادامه داد: ما تنها ۱۸ روز است که تمرین و آماده سازی داشتیم، طبیعی است که با تیمی مثل شهرداری ارومیه که ۴ ماه در کنار هم تمرین کرده‌اند از لحاظ هماهنگی مشکل داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->