مجازات زورگیری چیست؟ افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای شهادت یک سرباز در پی صاعقه سردشت (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) بروز اختلالات خواب در ۴۷ درصد از زنان یائسه تاکید معاون رئیس جمهور بر نقش زنان در مدیریت تعادل بین کار و زندگی مهار آتش سوزی در «پارک ملی تندوره» درگز خراسان رضوی پس از ۸ ساعت تقدیر دهه هشتادی‌های مشهد از «وعده صادق ۲» پاسداران انقلاب اسلامی کشف جسد جوان افغان در جنوب تهران برخورد پراید با تیر چراغ برق در بلوار نماز مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) قتل خونین میهمان همسایه به بهانه یک پیاله ترشی زنجیره آسیب‌ها و آنچه سرقت را در راس بزه‌ها قرار می‌دهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در چهارراه مجلسی مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟
سرخط خبرها

مهار آتش سوزی در «پارک ملی تندوره» درگز خراسان رضوی پس از ۸ ساعت

  • کد خبر: ۲۹۲۱۶۹
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
مهار آتش سوزی در «پارک ملی تندوره» درگز خراسان رضوی پس از ۸ ساعت
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان درگز گفت: آتش‌سوزی در مراتع پارک ملی تندوره پس از هشت ساعت تلاش مهار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدثر تیموری شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: مهار آتش با تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و دوستداران محیط زیست انجام شد و به منظور اطمینان، گروهی از نیروها در محل باقی ماندند.

وی افزود: اکثر پوشش گیاهی و مراتع منطقه اغلب گیاه"گون، دم اسبی، درختچه های جنگلی، ارس بوده که طعمه حریق شد اما خوشبختانه به گونه های جانوری آسیبی نرسیده است.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان درگز بیان کرد : این آتش سوزی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و در ساعت ۱۷ امروز مهار شد.

تیموری اظهار کرد : مساحت دقیق آتش سوزی و علت وقوع این حادثه به زودی اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: در همان ساعات اولیه پس از هماهنگی با ستاد بحران شهرستان و نیروهای واکنش سریع استان با همکاری دوستداران و اهالی طبیعت دوست شهرستان در محل حاضر و برای اطفای حریق تلاش شد.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان درگز ضمن قدردانی از تلاش تمامی نیروهای مستقر در محل و مردم محلی در مهار آتش، از گردشگران و دامداران درخواست کرد: از روشن کردن آتش در طبیعت خودداری نموده و حافظ محیط زیست و گونه های گیاهی و جانوری باشند.

وی گفت: به استناد بند "ه‌" ماده ۱۳ قانون شکار و صید کسانی که عملکرد آنها موجب ایجاد آتش در مناطق تحت حفاظت و چهارگانه شود به ۹۱ روز تا سه سال حبس محکوم می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->