نمایشگاه تخصصی یراق‌آلات، ماشین‌آلات مبلمان و صنایع وابسته در مشهد آغاز به کار کرد+ویدئو میانگین سن ناوگان کشتیرانی از ۱۹ به ۱۰ سال باید برسد وصول ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از مجرمان مالیاتی شرایط فروش ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد + جدول (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۱۰ میلیون نفر در ۶ هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور سکونت دارند ظرفیت قطار‌های مسافری برای امروز و فردا افزایش می‌یابد ترخیص کالا به ثبت سفارش قبل از وصول منوط خواهد شد اتباع، اهرم فشار بر بازار اجاره‌بهای ایران معافیت شرکت‌هایی با سود ١٠ هزار میلیارد تومانی از مالیات مسافران در پی لغو پروازها، چگونه پول بلیت خود را پس بگیرند؟ سامانه خودنویس سوادگری در معاملات مسکن را کاهش می‌دهد؟ ترخیص ۲۲ هزار خودرو وارداتی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ خبر مهم برای خریداران و فروشندگان طلا | شرایط جدید فروش طلا اعلام شد واکنش منفی بورس به وعده صادق ۲ | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۱ مهر ۱۴۰۳) همتی: تمرکز سازمان امور مالیاتی بر دانه‌درشت‌ها باشد چگونه و از کجا لپ‌تاپ خوب و ارزان‌قیمت بخریم؟ بررسی قیمت موبایل‌های شیائومی از ۵ میلیون تا ۷۳ میلیون تومان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | دست کوتاه مردم از طلای گرمی ۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی رشد کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) شوک موقت بازار ارز بعد از عملیات وعده صادق ۲ | کارشناسان اقتصادی: افزایش قیمت ارز موقت و زودگذر است واکنش بازار خودرو‌های داخلی به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل چه بود؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آیا قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ + ویدئو | حل مسئله ناترازی انرژی مستلزم گذشت زمان است بیش از ۴ میلیون کنتور هوشمند برق در کشور نصب شده است | ۲ درصد از مشترکان خیلی بدمصرف هستند قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال یک روز پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل چه تغییری کرد؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) تورم چندباره در سال، افزایش دستمزد سالانه را در خود ذوب می‌کند اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین وجود ندارد
سرخط خبرها

نمایشگاه تخصصی یراق‌آلات، ماشین‌آلات مبلمان و صنایع وابسته در مشهد آغاز به کار کرد+ویدئو

  • کد خبر: ۲۹۲۱۷۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
نمایشگاه تخصصی یراق‌آلات، ماشین‌آلات مبلمان و صنایع وابسته در مشهد آغاز به کار کرد+ویدئو
ششمین نمایشگاه تخصصی یراق‌آلات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، امشب (۱۱ مهرماه) در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ششمین نمایشگاه تخصصی یراق‌آلات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه تخصصی که تا ۱۴ مهرماه ادامه خواهد داشت، تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان یراق‌آلات و ماشین‌آلات مبلمان و صنایع وابسته، به ارائه توانمندی‌ها و عرضه محصولات خود می‌پردازند.

اغلب تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه معتقدند مشکلاتی نظیر قطع برق در تابستان، کمبود نیروی انسانی متخصص، وجود برخی مشکلات در واردات مواد اولیه و عدم توجه کافی مسئولان ذیربط در برطرف کردن موانع تولید، به فعالان در این صنعت آسیب می‌رساند و در مقابل، توجه کافی به این مسائل می‌تواند در کنار ایجاد اشتغال مولد، موجب بی‌نیازی بخش‌های مختلف به واردات اینگونه محصولات شود. ضمن این که بخشی از همین تولیدکنندگان نیز با وجود مشکلات موجود، علاوه بر عرضه مناسب محصولات در خارج از کشور، راهی برای عرضه محصولات در خارج از کشور نیز پیدا کرده‌اند.

واردکنندگان محصولات و مواد اولیه نیز معتقدند تغییرات نرخ ارز و وجود برخی تحریم‌ها، مانع از فعالیت آنها است که تلاش حوزه اقتصادی دولت در تثبیت نرخ ارز از یک سو و استفاده از ظرفیت کشور‌های همجوار در تامین مواد اولیه، می‌تواند برای آنها راهگشا باشد.

«موسی‌الرضا حاجی‌بگلو» رئیس شورای عالی استان‌ها و سخنگوی شورای اسلامی مشهد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: باید کمک کنیم تولیدات داخل را تقویت کنیم و نیاز خود به واردات را کاهش دهیم. به خصوص در حوزه فعالیت این نمایشگاه که اتفاقا شاهد افزایش چشمگیر تولیدات داخلی هستیم و این فعالیت‌ها مانع از خروج ارز از کشور شده است.

وی افزود: در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در تهران، موضوع قطع برق و متضرر شدن واحد‌های صنعتی مطرح شد قانون در این مورد پیش‌بینی‌هایی برای جبران خسارات وارده داشته که واحد‌های تولیدی می‌توانند از این موضوع استفاده کنند.

حاجی‌بگلو در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت هم‌افزایی دولت، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در شورای عالی استان‌ها تلاش می‌کنیم هر کمکی در این حوزه از ما ساخته باشد، انجام دهیم و حتی اگر نیاز به اصلاح قانون یا مصوبات هیئت دولت باشد، این موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۴ مهرماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده بازدید متخصصان و علاقمندان به این صنعت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->