پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی فوتسال (۱۲ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت ایوب العملود کار دستش داد خط قرمز دشان روی نام امباپه برنامه‌های استقلال برای خرید مهاجم تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار کاپیتان سابق نساجی در لیگ یک گوندوز مزد نمایش‌های خوبش را گرفت وضعیت ناامیدکننده لالیگایی‌ها در لیگ قهرمانان نارضایتی اندونگ از شرایطش در استقلال بازیکنان قطر به خط شدند + عکس فاجعه در خط حمله استقلال طارمی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا + عکس چشم لمپارد به نیمکت تیم ملی انگلیس غلامپور تنها دستیار سهراب اسماعیل نژاد در تیم منتخب هفته لیگ والیبال لهستان + عکس مذاکره باشگاه استقلال با دو سرمربی بزرگ اروپایی برای جانشینی جواد نکونام استوری عجیب جلالی چند ساعت بعد از استعفای نکونام + عکس درخواست عربستانی‌ها رد شد | بازی استقلال_النصر در تهران برگزار می‌شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و بولونیا| صلاح به داد آنفیلد رسید نتیجه بازی رئال مادرید و لیل+ ویدیو خلاصه بازی| شکست عجیب در روز بازگشت امباپه
سرخط خبرها

تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار

  • کد خبر: ۲۹۲۳۲۷
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار
باشگاه بارسلونا می‌خواهد از ماه ژانویه، مذاکره با نیمار را برای بازگرداندن او به نیوکمپ آغاز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، قرارداد نیمار جونیور با الهلال در ۳۰ ماه جون ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. این ستاره ۳۲ ساله برزیلی اگر نخواهد به حضورش در الهلال ادامه دهد، از ماه ژانویه امسال می‌تواند با باشگاه‌ها برای انتخاب مقصد بعدی خود مذاکره کند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا می‌خواهد مذاکره با نیمار را از زمستان پیش‌رو آغاز کند تا در تابستان او را به نیوکمپ بازگرداند. نیمار ۱۰ ماه هست که به دلیل پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی چپش که در مهرماه سال گذشته رخ داد، دور از میادین بوده است.

او تقریباً یک سال است که بازی نکرده و قرارداد دو ساله‌اش با الهلال در تابستان آینده به پایان می‌رسد. با این وجود، وی در نهایت ۳۲۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

مطبوعات برزیلی حدس می‌زنند که این ستاره شاید عربستان سعودی را ترک کند تا به دنبال مقصد موقت یکساله باشد.

جذب ارلینگ هالند، هدف بزرگ بارسلونا در میان مدت است، اما جذب نیمار، یک راه حل موقت عالی برای تقویت خط حمله بارسلون خواهد بود؛ بنابراین به نظر می‌رسد نیمار و بارسلونا، هر دو می‌توانند یکدیگر را به اهداف‌شان برسانند.

هدف نیمار این است که در جام جهانی ۲۰۲۶ که در ۳۴ سالگی‌اش برگزار می‌شود، احتمالاً آخرین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌اش را انجام دهد. نیمار می‌خواهد تا جام جهانی ۲۰۲۶ به آمادگی کامل برسد مانند کاری که لئو مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.

اما فقط بارسلونا نیست که نیمار را می‌خواهد. فلامنگو که در حال حاضر قدرتمندترین و توانمندترین باشگاه در آمریکای جنوبی است، قبلاً تمایل خود را برای به خدمت گرفتن نیمار اعلام کرده بود. باشگاه فلامینگو، رونالدینیو را نیز در سال‌های پایانی فوتبالش به خدمت گرفته بود و حالا همان برنامه را برای نیمار در نظر دارد.

باشگاهی که نیمار فوتبال حرفه‌اش را از آن آغاز کرد یعنی سانتوس برزیل نیز امیدوار است بتواند ستاره‌اش را در سال‌های پایانی فوتبالش دوباره بازگرداند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->