آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است لاوروف: عدم محکومیت حمله اسرائیل به لبنان توسط آمریکا، دلیل گسترش جنگ است اقرار وال‌استریت‌ژورنال به توان موشکی ایران | تهران حالا راحت‌تر می‌تواند به زیرساخت‌های اسرائیل حمله کند آیت‌الله علم‌الهدی: نخبگان در فرازونشیب‌های جامعه، روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند | رمز موفقیت مطالبه‌های اجتماعی، مردمی‌شدن است دستور پزشکیان برای بررسی وضعیت اینترنت در کشور رایزنی دولت با مجلس برای حل مشکل استعفای عبدالکریم حسین‌زاده فرمانده کل ارتش: در صورت هر اقدام نسنجیده دشمن صهیونیستی، پاسخی سخت‌تر از عملیات قبل خواهیم داد فوت ۵ نفر در همدان به علت پایین‌افتادن از درخت گردو ویدئو | کنایه بی سابقه مجری مصری به حکام عرب و تمجید از حمله موشکی ایران به اسرائیل عراقچی با بشار اسد دیدار کرد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + عکس و فیلم ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای عبادی و دانشجوی مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) چین ۲۰۰ شهروند خود را از لبنان خارج کرد مؤمنی: استانداران باید علاوه بر شرایط عمومی، اهل وفاق، مدارا و تعامل با همه تفکرات باشند | دشمن از روی استیصال به هرکاری دست می‌زند عراقچی در دمشق: ابتکاراتی برای آتش‌بس در غزه و لبنان وجود دارد سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: دستیگری جاعل نامه درخواست ۱۰۰ هزار میلیاردی از رییس بانک مرکزی مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها را این هفته بررسی می‌کند انتصاب علی ربیعی به سِمت «دستیار اجتماعی رئیس جمهور» بازدید استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد مقدس از ورزشگاه امام رضا (ع) حماس: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در ادامه حمایت قهرمانانه ایران از آرمان فلسطین است ترامپ از حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای ایران حمایت کرد علی لاریجانی: رژیم صهیونیستی باید عقلانی بیندیشد | جنگ هیچ‌وقت چیز خوبی برای منطقه نیست ضرب‌الاجل فرماندار مشهد مقدس به متولیان نهضت ملی مسکن روستایی وزیر دفاع آمریکا: قدرت حزب‌الله نابودشدنی نیست
سرخط خبرها

چین ۲۰۰ شهروند خود را از لبنان خارج کرد

  • کد خبر: ۲۹۲۵۴۱
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
چین ۲۰۰ شهروند خود را از لبنان خارج کرد
چین در بحبوحه افزایش تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و حملات اسرائیل به لبنان بالغ بر ۲۰۰ تبعه خود را از لبنان خارج کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بنا بر اعلام وزارت خارجه چین بالغ بر ۲۰۰ نفر از اتباع چینی از جمله دو نفر از ساکنان هنگ‌کنگ و یک تایوانی به‌سلامت از لبنان خارج شده‌اند.

سفارت چین همچنان در لبنان فعال خواهد بود تا به سایر اتباع خود در این کشور برای شرایط و اقدامات امنیتی بعدی کمک کند. رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در غرب آسیا، دامنه جنگ را از غزه به لبنان گسترش داده است و علاوه بر حملات موشکی، به‌صورت زمینی هم در حال انجام عملیات است؛ اما همچنان نتوانسته است از مرز لبنان عبور کند و وارد خاک این کشور شود.

اسرائیل همچنین با به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بیش‌ازپیش، تنش را در منطقه افزایش داد. ایران در پاسخی مشروع به جنایت‌های این رژیم سه‌شنبه‌شب گذشته، پایگاه‌های نظامی اسرائیل را با موشک‌های خود هدف قرار داد.

احتمال می‌رود رژیم صهیونیستی اقدامی تلافی‌جویانه را در روز‌های آینده در پاسخ به دفاع مشروع ایران صورت بدهد. جمهوری اسلامی تأکید کرده است که هر گونه اقدامی از سوی اسرائیل با پاسخ جدی روبرو خواهد شد. 

وزارت خارجه تایوان هم اعلام کرده است که انتظار می‌رود سه تایوانی حاضر در لبنان این کشور را ترک کنند و دو تن دیگر همچنان به دلایل خانوادگی در لبنان باقی خواهند ماند.

 چین تایوان را بخشی از خاک خود می‌داند و شهروندان این منطقه را تبعه چین در نظر می‌گیرد. این در حالی است که تایوان خود را کشوری مستقل می‌داند و ادعا‌های پکن را رد می‌کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->