خبر خوش وزیر کار به بازنشستگان: اعتبار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تأمین شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳)+ فیلم برگزاری کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک در مشهد پلاک سوم خودرو چیست؟ مشاهده گونه کمیاب روباه شنی در پناهگاه حیات‌وحش فردوس کمک ۴۰ میلیاردی ایرانی‌ها به جنگ‌زدگان لبنان، غزه و یمن تأثیر قطعی معدل در کنکور لغو نمی‌شود وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است شهر دوستدار سالمند فرصتی مناسب برای ارتقای سلامت این قشر از جامعه حفظ جوانی و زیبایی با مصرف تخم کتان جانباز دفاع مقدس در مشهد زندگی‌بخش ۴ بیمار نیازمند به عضو شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) جان‌باختن ۲ نفر در حادثه واژگونی و حریق خودرو در کمربند سبز مشهد + عکس (۱۵ مهر ۱۴۰۳) پنج مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه فرهنگیان چیست؟ طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌ها در مجلس اعلام وصول شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳) | روند کاهشی دما تا فردا صبح ادامه دارد بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان منتظر واریز علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق خود هستند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور معرفی مهم‌ترین بیماری‌هایی که از حیوانات به انسان‌ها منتقل می‌شوند + راه‌های پیشگیری مصرف مشروبات الکلی در همدان ۹ نفر را به کام مرگ کشاند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) دستگیری تامین‌کننده مشروبات الکلی مرگبار شمال کشور (۱۵ مهر ۱۴۰۳) واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) مهلت دادستانی تهران برای ترخیص خودروهای وارداتی ورود نخستین خودروهای برقی به ناوگان پلیس راه کشور + فیلم پیگیری‌های مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) راه اندازی سامانه مکان‌یابی تماس‌گیرندگان در اورژانس ۱۱۵
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳) | روند کاهشی دما تا فردا صبح ادامه دارد

  • کد خبر: ۲۹۲۸۱۸
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳) | روند کاهشی دما تا فردا صبح ادامه دارد
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: روند کاهشی دما تا فردا صبح ادامه دارد و از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهر) روند دما افزایشی خواهد بود.

مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: امروز کماکان با فعالیت سامانه ناپایدار جوی، در برخی نقاط خراسان رضوی به ویژه نواحی جنوبی، ابرناکی و وقوع رگبار‌های پراکنده را شاهد خواهیم بود. با خروج سامانه ناپایدار، کاهش ابرناکی و جو نسبتاً آرام را برای خراسان رضوی پیش‌بینی کردیم. 

وی افزود: همچنین امروز شاهد افزایش وزش باد در نواحی بادخیز به ویژه نواحی شرقی و جنوب‌شرقی هستیم. روند کاهشی دما تا فردا صبح ادامه دارد و از دوشنبه تا چهارشنبه، روند دما افزایشی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ۱۵ و ۲۴ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۲۱ درجه و در سردترین ساعات به ۱۴ درجه خواهد رسید.

اثمری تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته، خوشاب با دمای ۸ درجه و داورزن با دمای ۳۱ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و بیشترین میزان بارندگی از کلات به میزان ۸/۸ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به هشدار‌های صادرشده زرد و نارنجی، بیان کرد: در روز‌های ۱۰ و ۱۲ مهر به ترتیب هشدارهای زرد و نارنجی در خصوص بارش‌ها و گردوغبار برای خراسان رضوی صادر شده است. از پنجشنبه تا صبح امروز، بیشترین میزان بارش‌ها مربوط به نیمه شمالی بوده و از امروز تا فردا صبح، نیمه جنوبی پربارش خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->