گاریدو فعلا به ایران نمی آید ارونوف به بازی با ایران فکر می‌کرد! پرسپولیس امارات را به قطر ترجیح می‌دهد تاکید وزیر ورزش: لیگ نخبگان در شهر قدس برگزار نشود مهاجم سابق پرسپولیس زندانی شد! کمک رفقای قلعه نویی به تیم ملی! سهراب بختیاری زاده در استقلال می‌ماند| جدایی نوازی و غلامپور جنگ حقوقی آگوئرو علیه بارسلونا پوگبا به تیم ملی فرانسه نزدیک شد کین تمرینات انگلیس را از دست داد سندروم مصدومیت‌ها به منچستریونایتد رسید امارات یا ورزشگاه پاختاکور ازبکستان، میزبان بازی ایران با قطر فرهاد مجیدی گزینه پنهان شهریاری بازگشت جلالی به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران ورود پلیس فتا به مسئله بیرانوند و پرسپولیس سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان: تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است! رکورد ۳۰ ساله کشتی دنیا در انتظار بازگشت باروز ۶۴ قهرمان ورزشی راهی دانشگاه شدند جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
سرخط خبرها

جنگ حقوقی آگوئرو علیه بارسلونا

  • کد خبر: ۲۹۳۳۵۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
جنگ حقوقی آگوئرو علیه بارسلونا
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی و آرژانتین که مدت کوتاهی پس از پیوستن به بارسلونا به دلیل مشکلات قلبی فوتبال را کنار گذاشت، حالا از بارسایی‌ها شکایت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آگوئرو سه سال پس از بازنشستگی، از بارسلونا برای دریافت ۳ میلیون یورو شکایت کرد. مهاجم آرژانتینی در دسامبر ۲۰۲۱ پس از تشخیص عارضه قلبی مجبور شد به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد. او تنها چند ماه قبل از این ماجرا منچسترسیتی را ترک کرده بود تا به بارسلونا بپیوندد، اما سفر او به سمت غول‌های کاتالان به دلایل پزشکی کوتاه شد.

۳ سال پیش و زمانی که او به حضور کوتاهش در بارسا پایان داد، به نظر می‌رسید که این بازیکن و باشگاه به طور دوستانه از هم جدا شده‌اند. با این حال، اکنون مشخص شده است که آگوئرو علیه بارسلونا اقدام قانونی کرده است. بارسلونا در گزارش مالی سالانه خود از فصل ۲۴-۲۰۲۳ متوجه شد که یک اخطار از آگوئرو دریافت کرده است که مدعی است ۳ میلیون یورو به عنوان غرامت برای فسخ قراردادش از باشگاه کاتالانی طلبکار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->