گاریدو فعلا به ایران نمی آید ارونوف به بازی با ایران فکر می‌کرد! پرسپولیس امارات را به قطر ترجیح می‌دهد تاکید وزیر ورزش: لیگ نخبگان در شهر قدس برگزار نشود مهاجم سابق پرسپولیس زندانی شد! کمک رفقای قلعه نویی به تیم ملی! سهراب بختیاری زاده در استقلال می‌ماند| جدایی نوازی و غلامپور جنگ حقوقی آگوئرو علیه بارسلونا پوگبا به تیم ملی فرانسه نزدیک شد کین تمرینات انگلیس را از دست داد سندروم مصدومیت‌ها به منچستریونایتد رسید امارات یا ورزشگاه پاختاکور ازبکستان، میزبان بازی ایران با قطر فرهاد مجیدی گزینه پنهان شهریاری بازگشت جلالی به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران ورود پلیس فتا به مسئله بیرانوند و پرسپولیس سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان: تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است! رکورد ۳۰ ساله کشتی دنیا در انتظار بازگشت باروز ۶۴ قهرمان ورزشی راهی دانشگاه شدند جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
سرخط خبرها

تاکید وزیر ورزش: لیگ نخبگان در شهر قدس برگزار نشود

  • کد خبر: ۲۹۳۳۷۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
تاکید وزیر ورزش: لیگ نخبگان در شهر قدس برگزار نشود
وزیر ورزش مخالف برگزاری مسابقات لیگ نخبگان در شهر قدس است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فصل جدید بازی‌های خانگی خود در لیگ نخبگان را در ورزشگاه شهر قدس میزبانی کرده اند و این مسئله باعث شده که رسانه‌های خارجی از جمله عربستانی‌ها خبر‌های منفی زیادی را در مورد شرایط این ورزشگاه مطرح کنند. حتی بازیکنان و مربیان سرخابی هم از شرایط این ورزشگاه اصلا رضایت ندارند و برگزاری لیگ نخبگان در آنجا را به نوعی یک نوع آبروریزی برای فوتبال مان می‌دانند.

مخصوصا اگر قرار باشد تیمی مثل النصر برای بازی با استقلال و پرسپولیس به تهران بیاید. در همین زمینه وزیر ورزش تاکید داشته که ورزشگاه تختی هر ایرادی دارد زودتر برطرف شود تا حداقل این ورزشگاه به عنوان میزبان بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس انتخاب شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->