صدراعظم آلمان: همچنان به اسرائیل سلاح ارسال می‌کنیم پاکستان ۷ اکتبر را روز ملی حمایت از فلسطین اعلام کرد ۲۲ فلسطینی در حمله به مدرسه دیگری در دیرالبلح به شهادت رسیدند روایت وزیر خارجه از رایزنی با همتای قطری در دوحه ویدئو | انهدام تانک اسرائیلی با موشک حزب‌الله در مرز لبنان رزمایش نیروهای واکنش‌سریع ارتش‌های ایران و عمان برگزار شد قالیباف با رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان دیدار کرد دیدار و رایزنی‌های مهم عراقچی با نخست وزیر قطر رهبر معظم انقلاب به سفیر ایران در لبنان هدیه دادند تجهیز پلیس‌های تخصصی به اسلحه «شوکر برقی» اجرای یک طرح آزمایشی برای پرداخت تسهیلات و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی امام جمعه مشهد از مجروحان حوادث اخیر لبنان عیادت کرد «وعده صادق ۲» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد قالیباف با رئیس‌جمهور تاجیکستان در دوشنبه دیدار کرد هم‌زمان با رزمایش‌های مشترک ایران و عمان، امیر حیدری به مسقط رفت نماینده روسیه در سازمان ملل: اسرائیل علاقه‌ای به حل مسالمت‌آمیز مشکلات ندارد چین نگرانی خود را درباره اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی علیه ایران ابراز کرد آمریکا: سنوار زنده و تصمیم‌گیرنده اصلی در حماس است وزیر امور خارجه: ایران برای هر سناریویی آماده است و مقاومت را رها نخواهد کرد آمادگی شورای عالی استان‌ها برای کمک به دولت چهاردهم نماینده مجلس: رئیس جمهور به دنبال مذاکرات گازی در ترکمنستان باشد میدان غزه و آزمون اتحاد مسلمانان ادعای جدید ترامپ: با روسیه و چین به خلع سلاح هسته‌ای نزدیک بودیم
سرخط خبرها

تجهیز پلیس‌های تخصصی به اسلحه «شوکر برقی»

  • کد خبر: ۲۹۳۷۰۹
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
تجهیز پلیس‌های تخصصی به اسلحه «شوکر برقی»
جانشین فرمانده کل انتظامی، تجهیز تمامی پلیس‌های تخصصی فراجا به اسلحه شوکر برقی را اولویت پلیس دانست و گفت: در حال تأمین و ساخت این سلاح‌ها و همچنین الحاق به نیروها هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار قاسم رضایی تجهیز پلیس به اسلحه شوکر برقی را یک ضرورت برای مجموعه انتظامی در راستای ماموریت خود در جهت تامین نظم و امنیت دانست و افزود: این سلاح از تجهیزات استاندارد پلیس در تمامی کشورها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به طور حتم پلیس جمهوری اسلامی باید در راستای استانداردسازی و تقویت مقابله با مجرمان و برهم زنندگان امنیت مردم به به‌روزترین امکانات مجهز شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی به مزایای اسلحه شوکر برقی اشاره کرد و گفت: این تجهیزات در مدیریت صحنه جرم بسیار کارایی دارد و می‌تواند پلیس را در مقابله با مجرمان و به خصوص اراذل و اوباش تقویت کرده واستفاده از اسلحه جنگی را به حداقل یا در صورت لزوم برساند.

سردار رضایی تصریح کرد: در مرحله نخست، رده‌های اولویت دار و ماموریتی به سلاح‌های شوکر برقی مجهز خواهند شد اما برنامه ما تجهیز همه پلیس‌ها به این نوع سلاح است که بنابر وظایف آنان در اولویت قرار خواهند گرفت.

به گفته وی، به طور حتم بخش‌های تخصصی که بیشترین مقابله، مواجهه و رویارویی را با متخلفان، مهاجمان و مجرمان را دارند در اولویت است.

جانشین فرمانده فراجا طرح تامین تجهیزات برقی به خصوص اسلحه‌های شوکر را ناکافی دانست و افزود: اما این مسئله جزو مصوبات انتظامی قرار دارد و ان‌شاءالله هرچه زودتر در تمامی رسته‌های پلیس اجرایی خواهد شد.

سردار رضایی درباره تامین این تجهیزات و توان داخلی اظهار داشت: در حوزه خودکفایی و خوددفاعی ساخت این محصول به سمت پیشرفت حرکت می‌کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->