قدردانی حماس از حزب‌الله و ضربات مرگبار آن به اشغالگران صهیونیست حملات هوایی حزب الله یک میلیون صهیونیست را راهی پناهگاه کرد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) راهپیمایی گسترده حامیان فلسطین و لبنان در ایتالیا (۲۱ مهر ۱۴۰۳) دستگیری یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش‌الظلم (۲۱ مهر ۱۴۰۳) قالیباف با جمعی از احزاب و گروه‌های سیاسی مقاومت در بیروت دیدار کرد معرفی فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی (۲۱ مهر ۱۴۰۳) توزیع شناسنامه الکترونیک اتباع افغانستانی در ایران آغاز می‌شود قالیباف از لبنان عازم ژنو شد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) یک نظامی دیگر «یونیفل» در تیراندازی صهیونیست‌ها مجروح شد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) درخواست اردوغان از ایران و روسیه برای اقدامات عملی در برابر اسرائیل دو تَن از فرماندهان گردان‌های قدس در کرانه باختری به شهادت رسیدند (۲۱ مهر ۱۴۰۳) شلیک ده‌ها فروند موشک حزب‌الله به خلیج حیفا و عکا (۲۱ مهر ۱۴۰۳) روابط عمومی سپاه اصفهان در خصوص تشییع پیکر شهید نیلفروشان اطلاعیه داد صحبت‌های قالیباف در پایان سفر به لبنان (۲۱ مهر ۱۴۰۳) زورگیری در پوشش مسافربری در مشهد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس رضوی: باتوجه به تأکیدات رهبری کمک به دولت وظیفه همه مردم و مسئولان است حزب‌الله پایگاه پدافندی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی ایران برای کمک به بازسازی و کمک به مردم لبنان پیکر شهید نیلفروشان در مشهد تشییع خواهد شد | رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید نیلفروشان نماز می خوانند میدل ایست: رگبار موشک‌های ایران موقعیت ژئوپلیتیک تل آویو را متزلزل کرد نخست وزیر موقت لبنان در دیدار با قالیباف: اولویت ما آتش‌بس است عراق، مقصد بعدی عراقچی رئیس مجلس به مرکز شهر بیروت رفت + فیلم (۲۱ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صحبت‌های قالیباف در پایان سفر به لبنان (۲۱ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۰۱۲
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
صحبت‌های قالیباف در پایان سفر به لبنان (۲۱ مهر ۱۴۰۳)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن تصمیمی که ملت، دولت لبنان و مقاومت بگیرند جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد باقر قالیباف عصر امروز (شنبه) در پایان سفر به لبنان در یک نشست خبری گفت: دیدار‌هایی با آقای نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور و آقای نبیه بری، رئیس مجلس داشتم و همچنین یک نشست مفصل با رؤسای گروه‌های سیاسی، مجاهدین و نمایندگان سیاسی داشتم. یک بازدید از آخرین محل بمباران در ضاحیه داشتم که با مردم آن‌جا و آن محل بازدید داشتم.

وی افزود: دو نکته مهم در مذاکرات بود؛ اول بحث چگونگی رسیدگی به مشکلات مجروحین و رسیدگی به آوارگان و بیش از یک میلیون نفری است که در آثار تهاجم‌ها و بمباران‌ها بی‌خانمان شدند. با دولت صحبت کردیم که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد مسیر کوریدور هوایی به بیروت را فراهم کند تا بتوانیم کمک رسانی خوب و دقیقی را زیر نظر دولت در اینجا برای رسیدگی به مشکلات مردم آسیب دیده از بمباران‌ها برقرار کنی.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه مسائل سیاسی صحبتی که با دوستان شد این است که آن تصمیمی که ملت، دولت لبنان و مقاومت بگیرند جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

وی افزود: در این چند ساعتی که در لبنان بودم و با گروه‌ها و مقامات مختلف صحبت کردم؛ بسیار خوشحالم که امروز بگوییم به مردم ایران و همه امت اسلامی که مقاومت و روحیه سلحشوری مردم لبنان با هر گرایش و هر مذهبی است. این اتحاد ملی و این استحکام مقاومت بدون شک سند افتخار و پیروزی در عرصه میدان و عرصه مسائل سیاسی است. آرزوی سلامتی توأم با شادابی نشاط و موفقیت برای امت اسلامی به ویژه مردم لبنان و فلسطین دارم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->