روز هفتم جشنواره کن ۲۰۲۵ | جدول ستاره‌های منتقدان اسکرین دیلی ویژه‌برنامه‌های رادیو برای اولین سالگرد شهادت شهدای خدمت + زمان و شبکه پخش جایزه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۵ برای نیکول کیدمن حسن پورشیرازی بوقچی تلویزیون شد فیلم‌سازان در جشنواره فضای باز می‌توانند از محیط‌زیست وام بگیرند نمایشگاه کتاب تهران تا اول خرداد ۱۴۰۴ فعال است رسیدگی به پرونده ایرنا و انصاف‌نیوز در دادگاه مطبوعات سریال جزرومد در شبکه نمایش خانگی عباس غزالی با سریال خاطره انگیز وضعیت سفید روی آنتن + زمان پخش دبیر جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان کیست تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فیلم موسی کلیم الله | آغاز اکران سیار موسی کلیم‌الله بازگشت «بچه‌مرشد» با فصل دوم | نوید در مسیر نجات زبان فارسی «ایده» موجب برتری هنرمند بر هوش مصنوعی می‌شود اگر بیهقی کارشناس دیتابیس دربار مسعود غزنوی بود برگزاری نشست «از حماسه‌های فردوسی تا ترانه‌های خیام» در دانشگاه سجاد مشهد | ادبیات، بستری برای اندیشه ورزی انتشار جدول اجرا‌ها و پوستر جشنواره تئاتر فتح خرمشهر نمایش ۱۰۶ فیلم کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری
سرخط خبرها

نجم‌الدین شریعتی: ذائقه سازی رسانه‌ها برای مخاطبان ضرورت دارد

  • کد خبر: ۲۹۴۱۶۵
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
نجم‌الدین شریعتی: ذائقه سازی رسانه‌ها برای مخاطبان ضرورت دارد
مجری برنامه «سمت خدا» و فعال رسانه‌ای در سلسله نشست‌های انتقال تجربه در مشهد حضور پیدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نجم‌الدین شریعتی، در سلسله نشست‌های انتقال تجربه که در شهرداری مشهد برگزار شد، بیان کرد: اصل اول در همه رسانه‌ها صداقت است و راستی با مردم در رسانه‌ها یک سرمایه مهم به شمار می‌رود، فعالیت در رسانه بسیار ظریف و حساس است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها مانند آیینه هستند و باید واقعیت را انعکاس دهند؛ هر آدمی که در عرصه رسانه فعال است، در هر کجایی که کار می‌کند باید امضا خودش را داشته باشد و برندسازی و نشانه دار شدن، امر بسیار مهمی است.

این فعال رسانه‌ای توضیح داد: انجام پژوهش و مطالعه در فعالیت‌های رسانه‌ای به عنوان مغز رسانه محسوب می‌شود و امروزه رسانه‌ها به منظور جذب مخاطب پر از اخبار زرد هستند. امروزه بعد از وعده صادق ۲، جنگ روایت‌ها در رسانه شکل گرفته و مردم جامعه ما نیازمند امید هستند و آن چیزی که در ظرف خبر و رسانه می‌ریزیم، نوع نگاه ما است.

شریعتی در این نشست ادامه داد: امروزه رسانه‌ها با مخاطب فهمیده سروکار دارند و باید برای مخاطب ذائقه سازی کنیم تا همگی هدف واحد را دنبال کنند؛ این مهم است که با چه مخاطبی طرف هستیم و باید بدانیم که با چه ادبیاتی باید با مخاطب در رسانه حرف بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->