فیلم کوتاه «تنها کنار هم» جایزه افتخاری جشنواره لوکاس را دریافت کرد تصاویری جدید از برنامه «اکنون» سروش صحت جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشنِ «دایورسیتی» آمریکا به «گیلگمش» رسید زمان اکران فیلم سینمایی «نبودنت» تغییر کرد نسخه سینمایی «موسی(ع)» حاتمی‌کیا به فجر می‌رسد؟ انتشار فراخوان بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره موسیقی فجر + جزئیات تکلیف پخش سریال «۸۷ متر» روشن می‌شود؟ حفره‌ای در قلب سینمای ایران | یادی از داریوش مهرجویی و همسرش که سال گذشته به قتل رسیدند​ باید عاشق وطنت باشی تا بتوانی از آن بنویسی | گفتگو با امیرحسین روح نیا، مقام دوم بخش رمان «داستان حماسی» روایت جدیدی از «پایتخت۷» و سریال‌های جدید تلویزیون + فیلم شکست «جوکر ۲» در گیشه سینما صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ کدام فیلم‌ها بیشترین شانس را در اسکار ۲۰۲۵ دارند؟ ساخت سریال جدید نتفلیکس با اقتباسی از رمان «غرور و تعصب» جین آستین امین الله رشیدی درگذشت| پیکر وی تشییع نمی‌شود
سرخط خبرها

نسخه سینمایی «موسی(ع)» حاتمی‌کیا به فجر می‌رسد؟

  • کد خبر: ۲۹۴۳۸۲
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
نسخه سینمایی «موسی(ع)» حاتمی‌کیا به فجر می‌رسد؟
سریال «موسی (ع)» که قرار است به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به تولید برسد، این روزها با یک قسمت سینمایی پیش می‌رود تا خود را به جشنواره فجر برساند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان مطرح سینمای ایران که طی چند سال اخیر در حال بازنویسی فیلم‌نامه «موسی (ع)» بوده، بعد از بازنویسی‌های متعدد، تولید این مجموعه را آغاز کرده است. با این حال او قرار است ابتدا نسخه‌های سینمایی از چند مقطع زندگی حضرت موسی (ع) را به تولید برساند.

در چند سال اخیر، کارگاه‌های مختلفی برای طراحی لباس و صحنه این سریال راه‌اندازی شد و از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هم برای این سریال استفاده می‌شود.

طبق آخرین خبرها، نسخه سینمایی بخش کودکی موسی(ع) این روزها در حال آماده‌سازی برای حضور در جشنواره فیلم فجر است. علیرضا کمالی و مریلا زارعی در این قسمت، به ایفای نقش می‌پردازند که علیرضا کمالی نقش عمران پدر حضرت موسی(ع) و مریلا زارعی نقش مادر ایشان را برعهده دارد.

این پروژه همان‌طورکه پیش از این هم در اخبار مطرح شده، با تکنولوژی‌های مختلفی پیش می‌رود و این‌طورکه در خبرهای قبلی آمده است، پروژه سریال «موسی کلیم‌الله(ع)» در مراحل مختلف با تشکیل تیم تحقیق و توسعه و استفاده از استعداد نیروی انسانی متخصص ایرانی، اقدام به توسعه تکنولوژی و بومی‌سازی «Virtual Production» با ابزارهای داخلی کرده است. بر همین اساس، تست‌های مختلفی برای فیلم‎برداری تکنولوژی «تولید مجازی» طراحی و اجرا شده و پیگیری‌های متعدد برای تأمین و تجهیز زیرساخت‌های لازم و ترکیب آن با توان و ابزار داخلی در جریان است.

محمود رضوی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد که پیش از این، تهیه فیلم و سریال‌های مختلفی را برعهده داشته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->