تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و سویا| گاوی و اولمو آماده حضور در میدان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی تاتنهام و وستهم (۲۸ مهر ۱۴۰۳) | برد پرگل اسپرز برای جدایی از میانه جدول غیبت شمسایی در جلسه برنامه ریزی برای آینده فوتسال ایران! کاپیتان استقلال به در‌های خروجی باشگاه نزدیک می‌شود | هاراگیری به سبک حسینی رئال از خرید امباپه پشیمان شد؟ برادران عالمیان در رقابت‌‎های جهانی نتایج ایران در کانوپولو قهرمانی جهان اردوی تیم ملی بسکتبال ایران نوین با سرمربی جدید لغو حضور دوومیدانی‌کاران در صحرانوردی قهرمانی آسیا هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛ از جدال مربیان ملی تا دربی تهران شهرقدس، میزبان دوباره پرسپولیس سرمربی استقلال به دنبال خانه ویلایی و استخر! تاریخ و ساعت مسابقه لیورپول و چلسی | چشم جزیره خیره به آنفیلد استقبال پرسپولیس از شکایت خارجی‌ها! آتش بازی السد قبل از جدال با پرسپولیس چوپان: هرچه داریم از مردم است قرارداد ده‌ساله رستمی با کوزوو
سرخط خبرها

هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛ از جدال مربیان ملی تا دربی تهران

  • کد خبر: ۲۹۵۳۴۶
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛ از جدال مربیان ملی تا دربی تهران
در چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، بهروز عطایی و علیرضا طلوع‌کیان، همکاران قدیمی در تیم ملی، برابر هم قرار خواهند گرفت و هر یک برای جبران شکست هفته گذشته تیم خود تلاش می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، چهارمین هفته دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران فردا (یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری می‌شود. در نخستین دیدار این هفته دو تیم سایپا و صنعتگران امید از ساعت ۱۵ به مصاف هم می‌روند؛ صنعتگران امید تیم تازه وارد لیگ برتری تاکنون شگفتی ساز این مسابقات بوده و هفته گذشته چادرملو ارکان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و با کسب دو پیروزی و پنج امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. سایپا که هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان نتیجه را واگذار کرده بود در این دیدار خانگی در تلاش است تا بتواند به سومین پیروزی خود برسد.

در دیگر دیدار این هفته تیم شهداب یزد از ساعت ۱۶ در سالن اختصاصی خود به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود؛ هر دو تیم هفته گذشته برابر حریفان خود ناکام بودند و در این هفته به دنبال جبران شکست خود هستند. اصفهانی‌ها با کسب دو برد و پنج امتیاز هم اکنون در جایگاه ششم جدول قرار دارد و هفته گذشته با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب تیم تازه وارد مهرگان نور شد. شاگردان رحمان محمدی راد هم در تیم شهداب که مدعی عنوان قهرمانی هستند در بازی قبلی خود مقابل شهرداری ارومیه بازی را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کردند و در این هفته به دنبال پیروزی و تغییر جایگاه خود در جدول هستند. در حال حاضر شهدابی‌ها با یک برد و ۲ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی جای گرفتند.

در این هفته فولاد سیرجان ایرانیان که هفته گذشته مقابل طبیعت شکست خورد باید میزبان چادرملو اردکان باشد. شاگردان بهروز عطایی به دنبال کسب سومین قهرمانی در مسابقات لیگ است اما هفته گذشته مقابل تیم صدرنشین طبیعت مغلوب شد و هم اکنون با کسب یک برد و چهار امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. شاگردان عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان به دنبال کسب پیروزی در این دیدار خانگی هستند، البته که کار راحتی پیش رو ندارند، چرا که در آن طرف میدان علیرضا طلوع کیان دستیار پیشین عطایی قرار دارد و به خوبی شگردهای او را می‌شناسد. در حال حاضر تیم چادرملو اردکان با کسب دو پیروزی و ۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

دیگر دیدار هفته چهارم مسابقات لیگ جدال تیم مس رفسنجان با سپهر صدرای مشهد است؛ این دو تیم که در جایگاه یازدهم و سیزدهم قرار دارند هر کدام برای فرار از قعر جدول به دنبال پیروزی و بهبود جایگاه خود هستند. مشهدی‌ها با هدایت امیر حسینی تاکنون هیچ پیروزی کسب نکردند و انگیزه زیادی دارند که در این مسابقه بتواند پیروز میدان شوند. شاگردان رضا تندروان هم در تیم مس رفسنجان هفته گذشته به اولین برد خود مقابل سایپا رسیدند و انگیزه زیادی پیدا کردند تا به دومین پیروزی خود برسند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

در دیگر دیدار این هفته دو تیم مهرگان نور و پاس گرگان به مصاف هم می‌روند؛ این دو تیم هفته خوبی را پشت سر گذاشتند و با شکست حریفان خود راهی جدال‌های این هفته خواهند شد. مهرگان نور تیم تازه وارد لیگ برتر با کسب دو پیروزی و ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و به دنبال تصاحب صدرنشینی است. این تیم تاکنون عملکرد خوبی مقابل حریفان خود داشته است. شاگردان سنگدوینی هم در تیم پاس گرگان هفته گذشته با شکست تیم سپهر صدرای مشهد به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر رسیدند و انگیزه زیادی برای کسب دومین پیروزی خود دارند.

در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر تیم پیکان تهران که در هفته سوم استراحت داشت از ساعت ۱۸ میزبان طبیعت خواهد بود. شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان کار راحتی را مقابل تیم طبیعت ندارند به خصوص اینکه امسال تیم پیکان هم شرایط مناسبی ندارد. شاگردان وادی در تیم طبیعت هفته گذشته موفق به شکست تیم مدعی قهرمانی هم شدند و هم اکنون با کسب سه پیروزی در صدر جدول قرار دارند. قطعاً آنها تلاش می‌کنند تا جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کنند. از سوی دیگر پیمان اکبری و شاگردانش در تیم پیکان به دنبال کسب نخستین پیروزی و فاصله گرفتن از انتهای جدول هستند. تیم طبیعت با کسب دسه پیروزی و ۸ امتیاز در صدر جدول است و تیم پیکان هم بدون برد و با یک امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است.

شهرداری ارومیه در این هفته استراحت خواهد داشت.
برنامه هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه به شرح زیر است:
سایپا تهران – صنعتگران امید، ساعت ۱۵
شهداب یزد – گیتی پسند اصفهان
فولاد سیرجان ایرانیان – چادرملو اردکان
مهرگان نور – پاس گرگان
سپهر صدرا مشهد – مس رفسنجان
پیکان تهران – طبیعت، ساعت ۱۸
مابقی بازی‌ها به صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->