بیرانوند و خودکشی از ترس مرگ پرسپولیس منتظر کمک بانک تجارت پاداش ویژه هوادار متمول برای شکست السد پرونده نبیل باهویی چطور از فیفا سردرآورد؟ آخوندی پیگیر اقدامات عجیب درویش در پرسپولیس تاکید گاریدو: فقط شکست السد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و چلسی| برد بزرگ آنفیلدی‌ها پرسپولیس دبی را به شهر قدس و تختی ترجیح می‌دهد چرا درویش برای تمدید قرارداد ارونوف اقدام نمی‌کند؟ نتیجه بازی سپهر صدرا و مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ والیبال | شاگردان حسینی از انتهای جدول گریختند پخش زنده بازی اینتر و رم (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بارسلونا و سویا (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت کاپیتان بازگشت احتمالی ژاوی به آسیا سعید دقیقی از شمس آذر قزوین جدا شد واکنش آنچلوتی به دعوای بلینگام و وینیسیوس پخش زنده بازی چلسی و لیورپول (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مشکل ثبت قرارداد موسیمانه
سرخط خبرها

تاکید گاریدو: فقط شکست السد

  • کد خبر: ۲۹۵۶۰۵
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
تاکید گاریدو: فقط شکست السد
سرمربی پرسپولیس از بازی فردا شب تیمش فقط برد می‌خواهد.

به گزارش شهرآرانیوز، وضعیت پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ نخبگان در منطقه غرب آسیا اصلا خوب نیست و از آنجا که گاریدو در تیم العین هم بدترین نتایج ممکن را در لیگ قهرمانان کسب کرد حالا از او به عنوان یک مربی ناکام در رقابت‌های آسیایی نام برده می‌شود. مسئله‌ای که خیلی برای او ناراحت کننده است و به این خاطر می‌خواهد با شکست السد در قطر حداقل به اولین برد خود در رقابت‌های لیگ نخبگان دست یابد.

جالب اینکه او با العین در ۷ بازی ۵ شکت و دو تساوی در کارنامه اش در لیگ قهرمانان آسیا ثبت کرد و در حسرت برد ماند. سرمربی اسپانیایی در همین راستا در چند روز اخیر بار‌ها به شاگردانش توصیه کرده که باید السد را شکست دهند تا بتوانند به جدول مسابقات برگردند در غیر اینصورت شرایط شان برای صعود خیلی سخت خواهد شد. به هر حال پرسپولیس هنوز با تیم‌های قدری، چون الهلال و النصر بازی نکرده و اگر قرار باشد همچنان امتیاز از دست بدهد با شکست احتمالی مقابل این تیم‌های قدر عربستان حتی جز ۸ تیم اول هم نخواهد شد. ناگفته نماند در جدول ۱۲ تیمی منطقه غرب فقط ۸ تیم اول راهی مرحله بعد خواهند شد که به ترتیب تیم اول با هشتم، دوم با هفتم و... رقابت خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->