بیرانوند و خودکشی از ترس مرگ پرسپولیس منتظر کمک بانک تجارت پاداش ویژه هوادار متمول برای شکست السد پرونده نبیل باهویی چطور از فیفا سردرآورد؟ آخوندی پیگیر اقدامات عجیب درویش در پرسپولیس تاکید گاریدو: فقط شکست السد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و چلسی| برد بزرگ آنفیلدی‌ها پرسپولیس دبی را به شهر قدس و تختی ترجیح می‌دهد چرا درویش برای تمدید قرارداد ارونوف اقدام نمی‌کند؟ نتیجه بازی سپهر صدرا و مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ والیبال | شاگردان حسینی از انتهای جدول گریختند پخش زنده بازی اینتر و رم (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بارسلونا و سویا (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت کاپیتان بازگشت احتمالی ژاوی به آسیا سعید دقیقی از شمس آذر قزوین جدا شد واکنش آنچلوتی به دعوای بلینگام و وینیسیوس پخش زنده بازی چلسی و لیورپول (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مشکل ثبت قرارداد موسیمانه
سرخط خبرها

پاداش ویژه هوادار متمول برای شکست السد

  • کد خبر: ۲۹۵۶۰۹
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
پاداش ویژه هوادار متمول برای شکست السد
هوادار متمول پرسپولیس باز هم وعده پاداش را به اعضای این تیم داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هوادار متمول پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات کمک شایانی به این باشگاه می‌کند در آخرین اقدام بابت پیروزی سرخپوشان در دربی به اعضای این تیم پاداش ویژه‌ای پرداخت کرد. او حالا به سرخپوشان پیغام داده که اگر بتوانند السد را در قطر شکست دهند با پاداش خوبی از سوی او مواجه خواهند شد.

 نکته قابل توجه اینکه او پاداش را به یکی از لیدر‌ها و یا سروش رفیعی می‌داد تا بین اعضای تیم تقسیم کند که این مسئله در هفته‌های پایانی فصل پیش حواشی زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرد. از این رو بعد از دربی اخیر پاداش‌ها از سوی رفیعی به عالیشاه داده شد تا او به عنوان کاپیتان آنها را بین بازیکنان و دیگر عوامل تقسیم کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->