دبیر شورای عالی امنیت ملی: عملیات رژیم صهیونیستی کمترین تاثیری بر توان نظامی ایران نداشته است پزشکیان: مسائل استان سیستان و بلوچستان با نگاه ویژه در دولت در حال پیگیری است پاسخ رهبر انقلاب درباره خرید و فروش تولیدات شرکت‌های صهیونیستی وزارت امور خارجه چین به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داد اژه‌ای: عوامل حادثه تروریستی تفتان را به اشد وجه مجازات خواهیم کرد پیام تسلیت دریادار سیاری به مناسبت شهادت افسران پدافند هوایی ارتش وزیر کشور: در تلاشیم پدیده‌های اجتماعی به مسائل امنیتی تبدیل نشوند نخستین جلسه هیئت عالی مولدسازی دارایی‌ها در دولت چهاردهم برگزار شد (۷ آبان ۱۴۰۳) اعلام عمومی حقوق دریافتی تمام مسئولان دولتی از ۱۰ آبان ۱۴۰۳ محکومیت حمله اسرائیل به ایران از سوی آفریقای جنوبی سخنگوی وزارت امور خارجه: در پاسخ به رژیم صهیونیستی قاطع هستیم نشست خبری مشترک سخنگوی دولت و سخنگوی ستاد بودجه کشور برگزار شد (۷ آبان ۱۴۰۳) بغداد در پی نقض حریم هوایی عراق توسط اسرائیل به شورای امنیت شکایت کرد تأکید سردار رادان به تأثیر طرد اتباع غیرمجاز بر کاهش ارتکاب جرم سرلشکر باقری: پدافند غیرعامل موجب افزایش بازدارندگی می‌شود پس از ادعای کی‌یف، شورای امنیت ادعای حضور سربازان کره‌شمالی در روسیه را بررسی می‌کند سلامی در پیامی به فرمانده کل ارتش: پیامد‌های تلخی در انتظار صهیونیست‌هاست دولت ژاپن در بلاتکلیفی؛ هیچ حزبی در انتخابات به اکثریت نرسید فرمانده کل ارتش: سروقامت ایستاده‌ایم سلامی در پیامی به فرمانده کل انتظامی: رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد فشار‌های جهانی بر رژیم صهیونیستی شهادت دو خبرنگار دیگر به دست صهیونیستها| افزایش شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۸۲ تن قدردانی استاندار خراسان رضوی از رشادت غیورمردان پدافند ارتش  حزب الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید (۶ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان

  • کد خبر: ۲۹۶۴۹۴
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان
رژیم صهیونیستی علیه ما اقدام کرده و طبق منشور سازمان ملل هر کشوری وقتی مورد‌ تجاوز قرار می‌گیرد و امنیت، استقلال‌ و منافع عالی آن کشور از سوی هر کشوری به خطر بیفتد، حق دفاع از خویش دارد‌.

عملیات وعده صادق از این بُعد ضرورت داشت که رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران جنایاتی مرتکب شده و به حریم ایران تجاوز کرده بود؛ بنابراین فرمانده کل قوا دستور پاسخ سخت دادند و اگر ایران این پاسخ را نمی‌داد، قطعا دشمن احساس پیروزی و قدرت می‌کرد و شاید در نوبت بعد جسارت بزرگ‌تری را مرتکب می‌شد‌.

عملیات وعده صادق بسیار خوب صورت گرفت و مؤثر بود؛ به‌جهت‌اینکه کسی تاکنون جرئت پاسخ به رژیم صهیونیستی را نداده بود و آن‌ها الان به‌دنبال این هستند که چگونه پاسخ وعده صادق را بدهند که منجر به پاسخ مجدد ایران نشود؛ زیرا ایران بارها اعلام کرده است که اگر رژیم صهیونیستی دوباره جسارتی بکند، قطعا بلافاصله پاسخ شدیدتری از وعده صادق۲ خواهیم داد. اگر ما پاسخ دادیم و ضربه زدیم، حق ما بود؛ زیرا رژیم صهیونیستی علیه ما اقدام کرده و طبق منشور سازمان ملل هر کشوری وقتی مورد‌تجاوز قرار می‌گیرد و امنیت، استقلال‌ و منافع عالی آن کشور از سوی هر کشوری به خطر بیفتد، حق دفاع از خویش دارد‌.

ضرورت اقدام عملیات وعده صادق چند جنبه داشت؛ یکی اینکه شجاعت و اراده مردم را نشان داد که ایران یک کشور مقتدر است و زیر‌بار تهدید و ارعاب و زور و ترور نخواهد رفت؛ دوم اینکه برای دشمن درواقع هزینه بیشتری خواهد داشت و هر‌چقدر بخواهد جسارت کند، قطعا ضربه قوی‌تری خواهد خورد.

عملیات وعده صادق باعث تقویت روحیه حزب‌ا... و فلسطین و کل محور مقاومت شد.
در وعده صادق۱‌و۲ بیشتر اهداف نظامی‌امنیتی و در‌واقع راهبردی مورد‌اصابت قرار گرفت؛ ولیکن بنادر، اماکن مسکونی، شرکت‌‌ها و زیرساخت‌ها مورد حمله قرار نگرفت. اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین خطایی کند، ملاحظه‌ای در کار نخواهد بود و هیچ خط‌قرمزی را رعایت نمی‌کنیم.

بعد از گذشت یک‌سال از طوفان‌الاقصی، باوجود هدف‌گذاری‌ها و تهدیدهایی که اعلام کردند نظیر مسئله آزاد‌کردن گروگان‌ها، مسئله نابودی حماس، اخراج فلسطینی‌ها و تبدیل غزه به منطقه‌ای امن برای رژیم صهیونیستی هیچ‌کدام از این موارد محقق نشد و تنها‌دستاورد بعد از یک‌سال عملیات زمینی، نابودی مردم و نابودی زیرساخت‌ها بود.

انهدام بیش از ۶۰‌درصد منازل مسکونی، محاصره، گرسنگی، قطعی آب و برق و انهدام بیمارستان‌ها، هیچ دستاوردی تاکنون نداشته است. این موارد نشانه پیروزی نیست، بلکه نشانه ترس و بزدلی و جنایت جنگی است. امروز دادگاه مهم بین‌المللی لاهه وارد ماجرا شده و در حال پیگیری است و اعلام کرده آنچه اسرائیل در غزه مرتکب شده، نسل‌کشی است و همچنین دادگاه جنگی در حال پیگیری است.

در پنج قاره جهان، افکار عمومی جهان به نفع فلسطین تظاهرات می‌کنند، در قلب آمریکا در مترقی‌ترین و کهن‌ترین دانشگاه‌های آمریکا، پرچم فلسطین برافراشته می‌شود که این خسارت تاریخی، ‌سیاسی‌، رسانه‌ای و اجتماعی علیه رژیم صهیونیستی است که دنیا امروز علیه آن قیام کرده است.

رژیم صهیونیستی در شهادت سید‌حسن نصرا...، سید شهدای طریق‌القدس، شادمانی موقتی کرد و گمان می‌کردند ضربه مهلک به پیکره حزب‌ا... وارد کرده‌اند و کار حزب‌ا... تمام شده است؛ بنابراین وارد عملیات زمینی شدند، در‌حالی‌که صدها متر هم نتوانستند در خاک لبنان ورود کنند و حملات موشکی و پهپادی مقاومت حزب‌ا... لبنان چند‌برابر شد، به‌ویژه ضربه‌ای که چند شب گذشته با یک پهپاد انتحاری به تیپ گولانی، کهن‌ترین تیپ عملیات ویژه رژیم صهیونیستی، وارد کرد، تعداد زیادی از نیروهای متجاوز تیپ گولانی کشته و زخمی شدند.

حزب‌ا... اعلام کرده حیفا در مقابل ضاحیه است و تل‌آویو در مقابل بیروت؛ امروز ما می‌بینیم که حملات هوایی رژیم صهیونیستی کمتر شده است، چون احساس‌خطر کرده که موشک‌هایی از خاک لبنان به داخل سرزمین اشغالی اصابت می‌کند و به مراکز حساس آن‌ها نزدیک می‌شود.

معادله بازدارندگی بعد از عملیات وعده صادق2 و سفرهای انقلابی عراقچی به بیروت و سفر جنجال‌برانگیز و عجیب‌و‌غریب رئیس مجلس به لبنان برای دشمن بسیار شکننده بود؛ زیرا تهدید کرده بودند هر هواپیمایی از ایران به‌سمت لبنان بیاید، هدف اصابت موشک‌های ما قرار می‌گیرد؛ ولی هیچ اقدامی انجام ندادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->