شکست سنگین گرایی در مسابقات جهانی کشتی یاسین سلمانی اولین جداشده احتمالی پرسپولیس؟ خطر مصدومیت شجاع رفع شد باخت دوباره در پایتخت احتمال اخراج تن هاخ را داغ کرد نحوه خرید بلیت بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس + لینک و قیمت لغو حساس‌‎ترین بازی هفته لیگ برتر هندبال قهرمانی آزادکاران ایران در امیدهای جهان اورونوف به شرایط مسابقه رسید موسیمانه تمرین آبی‌ها را تعطیل کرد جریمه سنگین درویش از سوی کمیته اخلاق هواداران استقلال و پرسپولیس علیه تاج| رئیس بدون پایگاه در میان سرخابی‌ها رمضانی و بلانکو در لیست سیاه موسیمانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۵ بازیکن استقلال در خطر اخراج در نیم‌فصل

  • کد خبر: ۲۹۶۸۴۷
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
۵ بازیکن استقلال در خطر اخراج در نیم‌فصل
موسیمانه در نیم‌فصل، دست‌کم پنج بازیکن استقلال را از فهرست این تیم کنار خواهد گذاشت. او به مدیران استقلال نیز این تصمیم را اعلام کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست‌های سریالی استقلال در لیگ بیست‌وچهارم همچنان ادامه دارد و این تیم بعد از باخت سنگین خانگی مقابل ذوب آهن در خرم آباد نیز به تیم خیبر نه نگفت و شکست تلخی را مقابل مردم دیار لرستان متحمل شد.

بعد از این بازی، موسیمانه در رختکن استقلال به‌شدت خشمگین بود که گزارش مربوط به اظهارات او بلافاصله در رسانه‌ها دست به دست شد؛ اما این پایان ماجرا نیست و سرمربی آفریقایی استقلال قصد دارد تصمیمات تندی علیه برخی بازیکنان بگیرد.

گفته می‌شود دست‌کم پنج بازیکن ممکن است بعد از بازی با تراکتور در فهرست خروجی استقلال قرار بگیرند و در نیم‌فصل دوم جایی در ترکیب استقلال نداشته باشند.

به این اسامی نگاه کنید: حسینی، مرادمند، فلاح، زکی‌پور، نیک‌نفس، رمضانی، کوشکی و رضاییان. موسیمانه از عملکرد این بازیکنان مقابل خیبر به‌شدت انتقاد کرده است. اما این انتقاد به‌منزله قرارداشتن نام این بازیکنان در لیست خروجی نیست. موسیمانه به نوعی با ابراز نارضایتی از این بازیکنان، خواسته با همه اتمام‌حجت کند؛ اما بعید نیست که دو،سه بازیکنی که او می‌خواهد در نیم‌فصل از تیم کنار بگذارد، از میان همین بازیکنان باشد.

باید دید آیا بازیکنان استقلال می‌توانند بعد از بازی با تراکتور قدری سرمربی خود را از تصمیمی که قصد دارد اتخاذ کند، منصرف کنند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->