جشنواره بین‌المللی سیمرغ بازتاب هویت ایرانی با دیدگاه حماسی است آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) تأکید جشنواره بین‌المللی سیمرغ بر اهمیت جایگاه حماسی فردوسی جزئیات رفع مشکل هم‌پوشانی بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اجرای نوروزی علی رهبری در روسیه فراخوان هفته فیلم و عکس انجمن سینمای خراسان رضوی منتشر شد | جشن استانی فیلم کوتاه در مشهد لئوناردو دی کاپریو بدلکار می‌شود! آمار فروش سینمای ایران ( ۲۷ بهمن تا ۴ اسفند ۱۴۰۳) + عکس سریال‌های ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۴ درگذشت سلیمان سیسه، فیلمساز آفریقایی و داور جشنواره سینماحقیقت نامزد‌های ادبیات جایزه کتاب سال را بشناسید + اسامی نازنین بیاتی و مهسا حجازی در پشت صحنه سریال تاسیان + عکس صحبت‌های ابراهیم حاتمی‌کیا درباره ساخت فیلم موسی کلیم‌الله(ع) برگزاری کنسرت لئو روخاس در تهران + زمان تعویق در اکران فیلم مرد عنکبوتی ۴ رونمایی از مجموعه کتاب هشت سال پس از او سیاوش طهمورث: اگر متن دلخواه من نباشد به هیچ عنوان بازی در آن فیلم یا سریال را قبول نمی‌کنم قیمت بلیت سینما‌ها ۱۰۰ هزار تومان تعیین شد (۳ اسفند ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور

  • کد خبر: ۳۰۶۰۱۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور
امسال به‌مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان "یلدای موسیقی" با شعار "آوای یلدای جهانی" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و ساز‌های ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و کمانچه، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی شده است.

پیوند میراث فرهنگی و موسیقی فاخر و جایگاه ویژه موسیقی فاخر ایرانی در میراث جهانی، فرصتی ارزشمند برای معرفی و گرامیداشت فرهنگ و هنر ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در این راستا، همراهی و مشارکت همه مردم به‌عنوان صدای گویای فرهنگ و هنر، می‌تواند به انتشار این پیام فرهنگی کمک شایانی کند.

مرکز روابط عمومی از همه مردم دعوت کرده تا با انتشار پوستر، محتوا و روایت‌های مرتبط با کمپین «یلدای موسیقی»، با هشتگ‌های #یلدای_موسیقی و #آوای_یلدای_جهانی این مرکز را در رساندن صدای این کمپین به گوش مردم همراهی کنند.

همچنین برای گسترش مشارکت عمومی، مسابقه‌ای برای تولید محتوا با محوریت کمپین «یلدای موسیقی» طراحی شده است. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود از ۲۷ آذر تا ۳ دی‌ماه محتوای خود را شامل عکس، ویدئو، یا روایت‌های خلاقانه، با استفاده از هشتگ‌های #آوای_یلدای_جهانی و #یلدای_موسیقی در فضای مجازی منتشر کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->