بازگشت مهران مدیری با تیتراژ برنامه یلدایی به تلویزیون داوران جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک معرفی شدند + پیام وزیر ارشاد درگذشت ماریسا پاردس، بازیگر سرشناس اسپانیایی گللایه‌های لیلی عاج، نویسنده و کارگردان در دیدار با رهبر انقلاب +ویدئو ما باختگان ویژه برنامه‌های یلدایی رادیو + زمان پخش نگارش سریال‌های تاریخی برای تلویزیون سایه سنگین «هیولا» | نقدی بر سریال قهوه پدری، اثر جدید مهران مدیری فصل جدید برنامه طنزیم روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش گفت‌و‌گو با ۳ مستندساز مشهدی حاضر در سیزدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» نگارش ناقص و جانب دارانه تاریخ نتیجه نگاه محدود مراکز اسناد حامد بهداد داور جشنواره فیلم فجر شد تعویق مراسم جایزه پژوهش سال سینمای ایران «پسران نیکل» بهترین فیلم سال ۲۰۲۴ منتقدان فیلم تورنتو شد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۳ + زمان پخش جشن یلدای آپارات برگزار شد | از بازگشت منصور ضابطیان با «آپارات کست» تا منو اختصاصی برای کاربران «گل یا پوچ» ویژه شب یلدا رسید!
سرخط خبرها

راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور

  • کد خبر: ۳۰۶۰۱۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور
امسال به‌مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان "یلدای موسیقی" با شعار "آوای یلدای جهانی" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و ساز‌های ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و کمانچه، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی شده است.

پیوند میراث فرهنگی و موسیقی فاخر و جایگاه ویژه موسیقی فاخر ایرانی در میراث جهانی، فرصتی ارزشمند برای معرفی و گرامیداشت فرهنگ و هنر ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در این راستا، همراهی و مشارکت همه مردم به‌عنوان صدای گویای فرهنگ و هنر، می‌تواند به انتشار این پیام فرهنگی کمک شایانی کند.

مرکز روابط عمومی از همه مردم دعوت کرده تا با انتشار پوستر، محتوا و روایت‌های مرتبط با کمپین «یلدای موسیقی»، با هشتگ‌های #یلدای_موسیقی و #آوای_یلدای_جهانی این مرکز را در رساندن صدای این کمپین به گوش مردم همراهی کنند.

همچنین برای گسترش مشارکت عمومی، مسابقه‌ای برای تولید محتوا با محوریت کمپین «یلدای موسیقی» طراحی شده است. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود از ۲۷ آذر تا ۳ دی‌ماه محتوای خود را شامل عکس، ویدئو، یا روایت‌های خلاقانه، با استفاده از هشتگ‌های #آوای_یلدای_جهانی و #یلدای_موسیقی در فضای مجازی منتشر کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->