فریبرز عرب‌نیا: ترجیح می‌دهم در کنار مردم کشور عزیزم باشم + فیلم سریال محرمی «جایی برای همه» روی آنتن شبکه دو + زمان پخش آمار فروش سینماها در روزهای جنگ بین اسرائیل و ایران اکران سیار فیلم‌های کودکانه در مشهد کارگردان فیلم بعدی «جیمز باند» مشخص شد «کاتیا فولمر» ایران‌شناس آلمانی درگذشت فصل پایانی سریال «اسکویید گیم» در راه است تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم (محرم ۱۴۰۴) + زمان پخش قدردانی سخنگوی پلیس از اصحاب قلم در دوران جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران | عزیزان رسانه، گل کاشتید، دستانتان را می‌بوسم برنامه‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد برای جبران خسارات گروه‌های موسیقی و نمایشی اجرای باشکوه ارکستر سمفونیک تهران در میدان آزادی حسام خلیل‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون: اگر امروز هنری هست، میراث شهیدان است فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴) + شبکه و زمان پخش سیمای محرم ۱۴۰۴ | معرفی برنامه‌های ویژه تلویزیون همراه با زمان پخش چرا توزیع سریال «شکارگاه» به تعویق افتاد؟ فرصت تماشای فیلم با قیمت نیم‌بها تا کی ادامه دارد؟ شعر‌هایی به‌مثابه موشک | شاعران مشهدی در کنار مدافعان وطن ایستادند گفت‌وگوی اختصاصی با کیوان ساکت | دو خانه دارم؛ یکی خشت و گل، یکی جان و دل
سرخط خبرها

راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور

  • کد خبر: ۳۰۶۰۱۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور
امسال به‌مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان "یلدای موسیقی" با شعار "آوای یلدای جهانی" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و ساز‌های ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و کمانچه، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی شده است.

پیوند میراث فرهنگی و موسیقی فاخر و جایگاه ویژه موسیقی فاخر ایرانی در میراث جهانی، فرصتی ارزشمند برای معرفی و گرامیداشت فرهنگ و هنر ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در این راستا، همراهی و مشارکت همه مردم به‌عنوان صدای گویای فرهنگ و هنر، می‌تواند به انتشار این پیام فرهنگی کمک شایانی کند.

مرکز روابط عمومی از همه مردم دعوت کرده تا با انتشار پوستر، محتوا و روایت‌های مرتبط با کمپین «یلدای موسیقی»، با هشتگ‌های #یلدای_موسیقی و #آوای_یلدای_جهانی این مرکز را در رساندن صدای این کمپین به گوش مردم همراهی کنند.

همچنین برای گسترش مشارکت عمومی، مسابقه‌ای برای تولید محتوا با محوریت کمپین «یلدای موسیقی» طراحی شده است. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود از ۲۷ آذر تا ۳ دی‌ماه محتوای خود را شامل عکس، ویدئو، یا روایت‌های خلاقانه، با استفاده از هشتگ‌های #آوای_یلدای_جهانی و #یلدای_موسیقی در فضای مجازی منتشر کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->