«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها
مدیر امور سینمایی خراسان رضوی:

فضای سینمای ایران برای مردم یک فضای ایمن و پاکیزه شده است

  • کد خبر: ۳۰۷۱۶
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
فضای سینمای ایران برای مردم یک فضای ایمن و پاکیزه شده است
حیدر مرادی در دومین کارگاه آموزشی پروتکل‌های بهداشتی برای مدیران و پرسنل سالن‌های سینما در مشهد اطمینان خاطر داد که فضای سینمای ایران یک فضای ایمن و پاکیزه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حیدر مرادی صبح امروز در دومین کارگاه آموزشی پروتکل‌های بهداشتی برای مدیران و پرسنل سالن‌های سینما در مشهد با همکاری اورژانس کشور  با اشاره به اینکه قریب به ۴ ماه است که متاسفانه سینما‌ها تعطیل شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین کارکرد‌های سینما در طول تاریخ سینما این بوده در بحران‌های مختلف مامن و محل آرامش مخاطبان خود بوده است که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا، سینما این کارکرد رو از دست داده که امیدواریم با بازگشایی سینما‌ها در اول تیر ماه باز هم شاهد انتقال و تزریق شادی از طرف سینما به جامعه باشیم.

 

مدیر امور سینمایی خراسان رضوی ادامه داد: مقصود ما از این جلسه و جلسات مشابه که در استان‌های مختلف به صورت مجازی برگزار می‌شود این است که به مردم شریف کشورمان این اطمینان خاطر را بدهیم که فضای سینمای ایران یک فضای ایمن، پاکیزه و مراقبت شده جهت حضور خانواده‌ها برای به تماشا نشستن آثار ارزشمند سینمای ایران است.

 

وی همچنین افزود: ما باید سعی کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و منتشر کردن آن در فضای مجازی به مردم اطمینان خاطر بدهیم که به فکر سلامتی مخاطبان خود هستیم.

 

مرادی در ادامه خاطر نشان کرد: امکانات لازم بهداشتی در سینماها مهیا شده است که طی روزهای آینده از طریق انجمن سینما داران تحویل می‌شود.

 

همچنین ایشان ضمن تشکر از سازمان سینمایی و اورژانس کشور به خاطر همراهی در برگزاری این کارگاه خاطرنشان کرد: هفته گذشته با همکاری سازمان آتش نشانی مشهد و همیاری دکتر عزیزی گندزدایی پردیس سینمایی هویزه رو به صورت حرفه‌ای انجام دادیم.

 

در ادامه نشست محمدرضا شاره کارشناس اورژانس ضمن تاکید بر اثرگذاری سینما در بازتاب فعالیت‌های صورت گرفته در نظام سلامت، عنوان کرد: اورژانس آمادگی کامل دارد تا در افزایش آگاهی جامعه در حوزه سلامت علی الخصوص فعالیت‌های اورژانس همکاری نزدیک با سینما داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه، مقرر شد سازمان اورژانس کشور در رابطه با آموزش پروتکل‌های لازم به مدیران و پرسنل سینما با سازمان سینمایی همکاری کند و با حضور نمایندگانی از دو سازمان، برنامه‌های آموزشی نیز در صدا و سیما برای اطلاع رسانی و آموزش گسترده‌تر تولید و پخش شود.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->